Alla inlägg den 12 mars 2016

Av anonym anonym - 12 mars 2016 22:30

hejsan hoppsan

 

blev små tjafs på morgon från pappsen med att jag inte har hand om min son som gjorde mig ganska putt egentligen ska han inte eller säga så mycket eftersom han är knappt hemma om dagarna.

Så mammsen blev smått irriterad på honom också.

Så jag kom i väg på en solig promenad också var riktigt underbart väder också och hyfsat varmt också var det.

Så helt underbart.

Sen blev det att ta hand om min utslagna lilleman som knappt har vela äta någonting eller något annat bara vela vara i famnen också.

Så det har varit en sån dag och har sovit väldigt mycket också har han gjort.

Får se när han blir bättre och piggare också.

På kvällen var mellon också tyckte inte var så jätte bra låtar förutom 2 stycken oscars låt och sen david lindgrens också så dom föll mig i smaken och tyckte om.

Tyckte frans låt var lite små barnslig men han var ändå duktig av sig måste nog säga.

Så var min dag annars i dag .

Och i morgon blir att träna förhoppningsvis också det visar sig beroende helt på hur lillen mår.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards