Alla inlägg den 14 mars 2016

Av anonym anonym - 14 mars 2016 22:15

Hejsan
Nu mår min lilleman bättre i allafall efter en jobbig förkylning också.
Och själv tog jag det lugnt upp till Apoteket för att köpa näsfrida refill något som tillhör näsugen till lilleman och sen hämta ut medeciner till mig också skulle också köpt sårservetter men fick lite råd och blev någon salva i stället och fick 2 små tuber hem också för att se om det fungerar,han gnider ju sig otroligt mycket i ansiktet när det har börja rinna snor och innan man hinner torka bort den eller vara där med nässugen.
Så bytte om till gymm kläder packade väskan också så den var klar.
Var snabbt till maxi och handla också så kom ett mail om att passet hade blivit inställt.
Sen kom också om något annat pass också som inte kändes upp piggande.
Sen på kvällen tagit hand om en liten överaktiv lilleman.
Men skönt att han är nu på bättrings vägen vart full rulle kan man säga.?

Av anonym anonym - 14 mars 2016 00:18

Hejsan hoppsan!
Märkte att jag somnade i slutet av mitt inlägg i går ? lite ord som inte riktigt hängde ihop och lite stav fel också men som min Bjarne brukade säga shit happends till såna saker.
Nu till dagens inlägg.
Hade en grinig lite älskling som är så förkyld så det heter duga men tur var febern borta i allafall eftersom den låg på 38,7 men i dag feber fri så det var skönt också , plus lite råd av en vännina som har jobbat inom barn vård och ger mig tips då och då som känns bra också så klart.?
Jag gick till gymmet senare en sväng tog och sprang tills kalorierna var uppe i runt 400 bla bl.a
Sen lite mage och rygg som smått variation också .
Min älskade Mubbs av lite piggare när jag kom hem och kom springandes också med mammsen som höll i honom också och som ville leka med mig en stund också.
Så gjorde det innan jag hoppade in i duschen också.
Även om han piggnade till då och då så har ej haft vela ha mat bara vatten bättre än inget men i allafall.
Annars har dagen vart lugn och bra och behaglig också .
Sen värdecentraler vännina av sig också som ville berätta något men vad vet jag inte ännu men man har ju sina misstankar också så klart så man får se om det är något som jag redan misstänker eller om det är något annat.
Sen läste en gammal dag där alltid sanningen kommer fram om ska eller något annat i och för sig ?.
Sen som avslutning på kvällen blev det morden i midsummer älskar verkligen den serien med miljön och område som den utspelar sig också ? så detta var min avslutning på det hela denna kväll ?.
Skriver detta från nya mobilen som jag är riktigt nöjd med också så jag var smått orolig för att jag inte var först orolig för jag inte skulle vara de.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards