Alla inlägg den 15 mars 2016

Av anonym anonym - 15 mars 2016 00:00

hejsan och hallå !

har precis lagt mig efter en dag med liten som har dragit ur energin helt och hållet känns det som helt ärligt.

hade besök i dag av sonens gudmor i dag efter ungefär 2 månader också så klart.

som berätta hur det hade gått och hur relationen hemma var också .

sen berätta hon att dom kanske skulle flytta till Växjö som chockerade mig lite eftersom lite lång väg för mig och sonen att åka plus att man inte kommer se varandra så ofta eller så det tyckte jag vart lite trist helt ärligt

och andra var att hon var gravid igen och nu är det deras 5.e barn men detta hade jag redan gissa mig till så inget som riktigt förvåna mig eller precis med tanke på att hon har sagt kanske en liten till man får se. 

Själv tycker att det hade räckt med 4.a stycken så klart mycket att stå i och tänka planera mm.

men hade trevlig prat stund i allafall och skönt att höra att allt var lugnt där hemma också.

tog en promenad senare bland annat för kolla på mobilskal /bumper /plånboks fodral till min mobil också .

skicka ett mail till min pt för att kontrollera jag inte missförstod kl tiden eller för sånt kan ju vara rätt pinsamt också .

på kvälls kvisten så har lilleman vart på högvarv som bara den så att min mamms upptäckte att jag halv sov som jag brukar när jag är extra trött också.

men lämna ju skönt att lilleman mår mycket bättre i allafall och bu mycket piggare speciellt kvälls kvisten också.

har annars inte hänt så väldigt mycket mer  denna dag tycker jag helt ärligt.

förutom att på mailen hade kommit ett mail om att mina varor är på väg spännande nu är det andra gången i år som jag har beställt och tänkt igenom också så det inte vart något impulsköp  utan närmare det som jag verkligen vill ha och vet att jag kommer att använda och variera med på mobilen och skal till den.😀

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards