Direktlänk till inlägg 25 mars 2016

Hes & hosta dag 7.(svart målar ingen ,och jag älskar min son till 100%

Av anonym anonym - 25 mars 2016 23:00

hej!

i dag kände jag att jag hade mera kraft och mera energi också och piggare också .

lilleman var grymt kram go på morgonen som han alltid är också så klart om man säger så.

i dag var det någon här i huset som flyttade märkte jag efter frukosten och var på väg utmed lillen.

mina planer i dag var att gosa med sonen och sen där på plantera det resterande som ska planteras

så att det är gjort för det är ändå inte många dagar till april nu i allafall.

vädret var ganska kyligt och ändå någorlunda varmt också för den delen också som tur var.

Men det positiva är att hostan är nu nästan helt borta känns helt underbart också så klart inget

jag klagar på var riktigt skönt också så klart kändes riktigt som vår väder också.🌞

Men 2 underbara promenader blev det och en liten som var på super bra humör också

mycket kramig eller dom han nu har hitta på först slå och sen krama och samma visa om igen 

men jag vet att det är av kärlek och inte bara för att det rolig.

ett litet charmtroll och älskar verkligen min son  också och ska hitta på mycket saker med honom

från kryssningar till en dag på Skansen eller nått annat.

kollade sen på Beck annonsmannen hade glömt helt vad den handla om man kan i stort sätt säga att den är det som jag har vart med om.

våldtäkt en morsa som ljuger som hon gjorde en psyk sjuk med 100% förståndshandikapp och autism till 100% också och en självgod mamma till personen inte vågar ta med hårdhandskarna närmare bara tycker det är ok att hennes son våldtar.

mitt fall var det efter ett EP anfall och när man fortfarande är helt borta.

så det väl nästan det Beck filmen handlar om.

men jag älskar min son och glad att jag har honom också så klart

och mycket viktigt för mig också så klart  till  100 % också.

 

ni mina bloggläsare ska absolut inte tro att jag svartmålar någon/några  för det gör jag 

absolut inte men man blir äcklad av tanken att man själv har vart med om detta eller ett liknade 

sätt och med polis anmälning också .

 Men ej riktigat mot någon alls är detta .

 

men tyvärr blev inget av planteringen av eller i dag som jag hade tänkt mig så får bli

i morgon i stället  så att det är gjort .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards