Alla inlägg den 30 mars 2016

Av anonym anonym - 30 mars 2016 23:31

hejsan hoppsan !

hade små värk från gymmet igår  men hälsosammt var det.

Vädret o dag var det regn en stunden och andra stunden sol också

min papps tog ut sonen på en promenad.

och som sov rätt länge också så klart vad mer kan man säga än detta

men i och för sig så är det ju bara bra att han sover tills att han vaknar också 

så små som dom är behöver ju mycket sömn sägs det och händer mycket nu också 

så klart nu kan han stå upp också med stöd .

 som jag fick se på morgonen i dag och har nu skrivit in det i mina första 2 år

bok som jag har till min Lilleman också.

och väldigt kul och se hur han utvecklas också som sagt också.

Men i morgon blir det rena terrorn som jag tycker och som samtidigt

är besvärande tycker jag.

och det är den här äckliga självgoda farmorn som försöker köpa in sig

 

 Som jag sitter och glor på som jag har gjort och varje gång den sjäv goda haft åå

 på sig varje gång av mig .

 För att hon ska begripa att jag inte vill ha med dom att göra alls.

eftersom dom ljög för mig och dålt saker

varför skulle jag ha till litc  förtroende för aldrig och komma 

Ha det eller  räcker med allt sårande sen vecka 32 förra det .

och plus bröt kontakten med för att ej stog ut.

 Vi körde ju boxning också för nån vecka sen och dom handskar som min pt hade som 

var ansiktsliknande låtsades jag var själv goda farmorn och förrädiska  falska son.

 

Så boxning är verkligen perfekt om man behöver få ur sig aggressione.

Av anonym anonym - 30 mars 2016 10:43

halloj!

väldig seg på morgonen var jag och orkade knappt ta mig upp kändes 

det som nästan.

i dag blir comeback på sats Bromma efter 8-9 dagar från varo pga hosta och 

att vara hes också.

men under dagen så har jag tagit en promenad med lilleman men blev en ganska kort

eftersom det började regna också .

men blev att man ändå att jag följde med mammsen till Fridhemsplan där hon hade lite

ärenden att göra.

så ända jag gjorde var att ta på  regnskyddet över vagnen hellre ha honom torr än att ha honom blöt och blöt vagn.

hemma sen fick jag höra att jag var helt out och var det verkligen säkert att jag skulle gå till

gymmet också.

 Som jag smått blev väldigt irriterad på också måste jag erkänna precis som jag blir på den här äckliga självgod ego farmorn som jag verkligen inte tål.

men tog en kopp kaffe och hjälpte lite i allafall så det var ju alltid nånting positivt också.

och när jag satte mig ner igen så då kom det ett litet duns bredvid fåtöljen och då var det min lilla stackare som på någotvis hade ramla och slagit i överkäken och bara blödde och blödde gjorde

nästan evigheter att det sluta.

 Men inget allvarligt i allafall  som tur var för det hade blivit jobbigt i allafall.

antar in till akuten sen sitta där resten av dagen också .

och hur kul är det för den delen också så klart.

 

Sen kl 16:00 så stack jag till sats Bromma för att ta det lugnt och inte stressa eller något annat.

och bestämde mig för att ta det lugnt inte pressa mig eller köra i den takt som jag annars brukar

göra också så klart .

och det var helt nya steg också förutom i slutet på det sista blocket där var dom ännu det samma som tidigare också.

och fick lite hosta också men som försvann rätt snabbt också gjorde den.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards