Alla inlägg den 14 april 2016

Av anonym anonym - 14 april 2016 22:45

hej

blev väckt vid halv nio tiden av min kompis .

gick till café och åt frukost i allafall jag.

så blev att vi stannande kvar vid café för att kompisen ville

spela bingo och något som hette Quick quizz efter det.

som jag också ställde upp på.

och jag fick 1 rätt som sagt på alla tio frågor så kändes väl smått pinsamt

som sagt.

och sen där på blev det till etagen och själv klart så hittade Tony mig på

en gång och så blev det bara att ställa upp igen.

denna gång var det rumba och bugg.

men tyckte att bugg var den lurigaste dansen fick en partner som

var lika lång som mig och sen rätt över viktigt och jag höll på att ge upp

nästan kändes som även om jag inte gjorde det.

 

men hade kul i allafall det hade jag verkligen och fick veta att ha. Ska ha

om 14 dagar en salsa kurs också så funderar på om man ska ställa upp då 

också på det hela man får se jag älskar ju salsa så varför inte.


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards