Alla inlägg den 3 maj 2016

Av anonym anonym - 3 maj 2016 23:25

hejsan och hallå!

jag vakande före min väckar klocka också till och med

trodde jag knappt att jag skulle göra helt ärligt.

men hade nog mycket EP.n och anfallet natten där på också 

så klart.

sen fick frukost sällskap på morgonen också av sonens gudmor 

också som magen hade nu vuxit på också för den delen var i runt 

vecka 13 nu som jag förstog detta också i och för sig 

men det var kul att träffa henne så klart var väl nu 2 månader sen om

jag träffade henne också så klart så som det var . 

Hemma sen så senare kom det ett sms av en kompis som 

kompis kontakt mig .

undrs om jag nu vill komma med på kryssning fast jag

skulle valt min galaxy resa också.

även om jag måste betala med lite euron min mamms

ska få sina 200 sen bara 400 som ska både galaxy resan 

dessa clubone poäng är väldigt viktiga för mig också

så klart som man kan betala biljetter med och med

både pengar och så klart.

vil

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards