Alla inlägg den 10 maj 2016

Av anonym anonym - 10 maj 2016 23:30

hejsan hoppsan!

kom upp vid kvart i nio ungefär märkte att pappsen och

mitt lilla ❤️ Var på väg ut så gav honom pussar och kramar

och god morgon Mubbs.

var upp till Fridhemsplan och in på hm kollade runt lite

på dessa saker.

 

1 bikini

2 tränings byxor

3. Handväska

och sen ett kanske också en ny plånbok ska

det allt vara.

men måste vara den väska som känns bäst 

 och tycker mycket om också så klart.🙂

jag så klart tycker om också.

 

Av anonym anonym - 10 maj 2016 09:55

God morgon på er följande läsare och nya!
Vakna i dag i för runt en halv timme sen och äter i frukost .
I dag blir det svårt och veta vad man ska ha på sig under söndag -måndag lyckades jag bränna mig bra i solen och en sån här riktigt jobbig värme också så klart som är över 25 grader.
Räcker med 20-23 mer än det får det inte alls vara tyvärr.
I dag blir det att gå promenader i snabb takt men svårt och veta vad man ska ha på sig i allafall.
Blev lite tjafs om Finland i går eftersom vi är så olika på den punkten också en vill vara ända nästan till hösten där och en vill bara vara nån vecka där annars blir man uttråkad irriterad gnällig rastlös börjar tjata när man får åka hem.
Ett gym som tar en halv timme att cykla till då har man ju fått sitt träningspass.
Ett gymm där dom bara pratar finska och när det kommer fram nån som tror att man pratar finska så är det en
Väldigt pinsam situation och speciellt om är ensam på gymmet.
Inget grupp pass har dom eller bara kondition/styrka som man ledsnar till slut på för det är så enformigt.
Sen en liten byhåla där alla känner alla från små till stora .
Mitt ute i skogen ska man till Helsingfors tar det runt en halv timme att åka till berorende på vilken väg.
Och det här är inget jag pallar i 4.a månader medan min mamms gör det och vill att /alla andra måste det också och vara precis som hon också
Och göra som hon vill annars blir sur.
Tyvärr tänker bara på sig själv och inte på andra när varande på samma
Tomt.
Som hon vill att man ska stå ut med ?.
Jag är en stads människa vill ha allting i närheten från gymmet till stan och kunna trivas.
Inte behöva vantrivas och ha tråkigt.
Som man bara har i villan.?
Visst samtidigt bryr jag mig om lillen men han förstår ju ingenting ännu och hur jag känner och tänker med att jag vantrivs och inte vill vara där.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards