Alla inlägg den 12 maj 2016

Av anonym anonym - 12 maj 2016 00:53

hejsan hoppsan!'

vakande vid åtta rycket hur jag nyvtiiu men sån typ jag är i bland.

till och med kladdigt.

hade ett EP anfall mitt på natten men var ändå sen dagen där var man 

smårt trött också.

sommar underhållande på något skäTT vet heh vurm mal urf.😬

Men en kaffe v konstant mc också.

men visst tröttheten var nog värst denna gång tror jag .

tog lite energi också samtidigt.

vi var till Ica hämta ett paket ä.

självisk av sig.😬

Tog en egen tids promenad med egentid.

och var o stor särvgen så klart.

men men angående gymmet vart på en vecks mandel där kgcm.

sen hörde min syster av sig också kände på mig vad det handlom också 

så klart men älskar min syster ändå nån stund för det get här som hade med 

mat att göra också 2 saker med detta en i frysen och plocka o från lådor 

i frysen också .

som inte  välkommen 😮 Som jag hade själv hade vela för den delen/.

 nu hade neverwbsvttt.😮

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards