Alla inlägg den 13 maj 2016

Av anonym anonym - 13 maj 2016 23:45

hejsan hoppsan!

 

en fight som fortsatte i dag på sina sätt

och jag har insett ganska länge att man behöver men Time från

vissa saker och för min del är det mina päron

men inte min älskande son han är den sista och skulle ha med 

honom på allt  men när man har EP.n och man måste lämna 

honom hemma om man vet kunde det.

känns hemskt.

men  bestämde att åka i väg till HelsingFord ganska snabbt 

denna gång så att det inte blir mycket.

=åker och kollar på ace Wilder på galaxy hon är ju grym

och sjunger bra gör hon också.

ska boka på måndag dom biljetteröns för mig och min

kompis också.

sen där på ska jag boka via Helsingfors och plus försöka ockdå få 

tag på en billig hytt på silja serenade också för den deleb

blir dessutom mycket lättare för mammsen att hämta migvän i från

åbo med tanke på min lilleman också som skulle få en krånglig natt

sen i stället.

vackert väder och varmt vakande klockan 09:30 och misstänkte

att jag inte skulle hinna till min pt så fick inhibera i dag fråga om hade

tid senare i o dag men kunde vara komma i morgon så detta.'

Men tog en promenad in till stan för att försöka hitta en ny hadväska

till mig .

annars har min mamma gett mig skit halva dagen både närheten av

älskade lilleman och sen mig själv.

skällde ut henne igår så hon nästan höll på att slå till mig och jag hota

med anmäla henne.

men bestämt för att ta itu med mitt temperament  så det vill jag inte

att min son son ser detta ellercoch tar efe.

det vill jag absolut inte att han ska utsättas för verkligen i inte.

så jag ska ta itu med detta får se hur.

i morgon 50 års kalas som vi än till ee

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards