Alla inlägg den 20 maj 2016

Av anonym anonym - 20 maj 2016 22:45

hejsan hoppsan och hallå!

Min trogna läsare och nya läsare också er får man ej glömma.

Sov som en stock i natt efter att jag hade grymt svårt och somna mellan natten onsdag - torsdag

och när jag väl lyckades att somna var klockan nästan 05:00 var inte roligt alls.

Tänkt mycket på min lilleman och har nog mycket med det att göra att jag alltstå i stort

sätt saknar honom väldigt mycket också.  

Så funderar på att  redan dra den 6/6 och sen åka med helsingfors turen min mamma verkade

vara ganska grining angående åbo rutten.

Bara att hoppas att jag får med mig någon bekant också så klart som kan tänka sig en kryssning och om det är sån dag som man är ledig vet ej hur det är med national dagen om man är ledig elelr inte så klart.

Men jag sov riktigt underbart gott denna och det känns riktigt skönt också för den delen måste jag nog allt säga att det var.

börja följa en blogg i dag som är en av dom här stor bloggarna och som är väldigt rolig av sig kan hitta på knäppa ider med att hitta på udda saker som är bög och tycker dom är helt underbara personer och egen personlighet också och väldigt roliga också så klart.

I dag så promenrade jag upp till gymmet för att träna och hade bestämmt mig för att springa

på bandet.

Och som jag gjorde i 60 minuter också lite andnings paus blev det så klart känner jag att

behöver sånt för det ska hänta något som att svimma kanske bli illamående som exempel.

Och sen blev det en halv timme styrka träning för armarna också.

Hemma sen så ringde min älskade mamma upp mig också som jag fick prata med och som

samtidigt blev känslomässigt måste jag säga att det blev när jag fick se mitt lilla    som visade

vad våran hus tomte hade gett honom och han sa mammamamamm hela och en stund så fick

jag lite feeling om att han försökte berätta något på sitt spårk  som mammamma babababa etc etc

Och sen när samtalet var avslutat så kände jag  hur tårarna kom fram på mig och kände hur

mycket jag egentligen saknar mitt     och beslutade mig för att hitta en

en resa via helsingfors för mammsen skull också så det inte blev för långt för henne att

åka till eller så klart.

En halv timme till helsingfors och en timme till åbo plus i stort sätt vara samma priser som

till åbo.

Mensen är nu på gång också börja få ont som fan i nedre delen av kroppen också och känns också lite mer nu sen man satte in koppar spiralen också.

Men nu har man vant sig vid den i allafall måste jag säga att jag har.

och som det sist jag gjorde var på motions vägen var en powerwalk också i lagom länge också

blev det tyckte jag.

Och som avslutning på kvällen lets dance och beck.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards