Alla inlägg den 24 maj 2016

Av anonym anonym - 24 maj 2016 23:47

hejsan hoppsan

igår kväll hade vi buss trafik här som jag var oförberedd på det var något väg arbete

nere på lindhagens gatan massa shacktbilar kranbilar som var in gång gubbar med såna här

lampor för bilar så när det var klart för stunden.

 

och buss 50 och andra fordon åkte ner för våran gata /gator som sagt.

i hade i dag äckligt varmt 20-22 är okey men inte över dessa temperaturer tyvärr.

så blev en morgon promenad sen där på blev det gymmet sprang 60 minuter med kämpsmde

 och små pauser också .

så har egentligen inte hänt så väldigt mycket här hemma kolla

på båt priser både Hessa och till Åbo .😬

så vet attan vad jag ska göra saknar ju mitt ❤️ Så väldigt 

mycket också och fått höra hur ledsen han är mitt lilla ❤️

Så kände att nu är det Time tårarna har runnit ner på

mina kinder efter samtalen på Skype och när man hört

mammamma babbba etc etc.😱

Så nu Time att åka.

blev en väldigt diskution med pappsen om detta 

han var ju skit sur han ville flyga fast han vet jag är

flygrädd och hellre njuter av finska skärgården som

man får se när närmar sig Åbo.😍😍

men sluta med helsingfors och silja serenade:

tur var också.

nu i helgen blir galaxy och ace Wilder att se på

också och min bästa Skype kompis åker med cinderella.

och jag gissar på att våran temperatur har var runt på 

27-28 grader knappt varit nån skillande ute och inne 

i dag precis som i går.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards