Alla inlägg den 28 maj 2016

Av anonym anonym - 28 maj 2016 22:40

Hejsan hoppsan!
Är nu på galaxy efter en stress med vad man skulle ha med sig och inte med sig.
Prata med mammsen och min lilleman ???? och blir lika gråt färdig varje gång också när man ser honom i cammen saknar honom mycket.
Jag hade beställt en b hytt men fick en a premium hytt i stället som oväntat också.???
Det märks att dom har fått mer kontroll på in checkningen man skulle visa både leg och biljett det var oväntat men gissar det har med student kryssningarna att göra gissar jag att det har med att göra med tanke på att det aldrig vart så tidigare.
Men det är nog bra det efter det som inträffa i april. ?
Så ace Wilder i kväll lägger upp nån bild sen här på henne.

Av anonym anonym - 28 maj 2016 09:25

god morgon!

solen försöker titta fram men skulle vara växlande molnighet än så länge .

packade i går kväll dom stora sakerna för resan.

så passade på att tvätta håret och sätta lite spray i det också för att

ha det på plats också så klart.

ska ha dessutom löshår så det är därför jag har satt upp lite spray i

detta hår också. ( mitt egna hår)

så nu blir det att packa ner det sista och försöka ta en promenad innan

man ska i väg också.

men sov riktigt gott i natt gjorde jag mer än förväntat faktiskt måste 

jag säga kanske det var för det var egen säng antar jag att det var

också som sagt eller gissar jag.🙂

Nu ska jag packa ner mitt sista och klä på mig och dra ut på

en promenad så jag har rört på lite i allafall.

puss på er 

( så skriver jag den i kväll från galaxy )

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards