Direktlänk till inlägg 30 maj 2016

i över morgon är det finland som vi åker till då!

Av anonym anonym - 30 maj 2016 22:30

hejsan hoppsan!

Hade anfall i natt runt ett tiden som jag förstog detta också, men på något vis misstänkte detta också

vet ej varför efter gårdagens lilla konstiga känsla om att jag trodde skulle få ett anfalll och trodde det

var nån konstig baksmälla som jag fick.

Var hos min pt nu sista gången innan sommaren men vi kommer hålla kontakt gjorde vi upp

också så vi inte glömmer varandra eller för det skulle vara för trist helt och hållet tycker jag och dom

personer som jag verkligen tycker om vill jag absolut inte tappa kontakt med helt ärligt.

Har ju fortfarande kontakt med min förra pt också precis som min nya pt också.

Som jag tycker verkligen om också så klart.

I dag så var det gymmet och fundera på vad jag ska ha med till finland det är ju så

grymt svårt det där också man planerar för att ta lagom mycket och så blir det ändå att man tar

för mycket ändå på något vis vet ej hur men så har det alltid varit

kanske för man är tjej hahaha.

Och sen efter gymmet när pappsen ännu var hemma så fick jag veta att min systerson

skulle komma och bo här och följa med till finland också sakna mig också har han

jag har ju blivit en väldigt viktigt person för honom också och varit ända så sen

han har vart bebis och hur jag fanns hos honom varje dag i stort sätt och hjälpte

syrran med saker också som hon inte kunde ta tag i själv också.

Men det är komplicerad historia som sagt och som jag inte vill berätta här

eftersom detta är inom familjen också så är det nog inte så konstigt eller att jag

hellre ser det som en privat sak.

Men han skulle komma kl 20:00 men blev försenad till 21:00 och blev verkligen

helt överlycklig att se mig också och fick en riktigt rejäl kram av honom också

så klart.

Som värmde mig också eftersom det var så längesen vi sågs också på det

här sättet också.

Men vi hade en trevlig kväll ihop och babblade ihop oss lite också så klart

om träning kost etc etc.

Försöka satsa på att åka till nummela eller cykla dit närmare eftersom vi

inte hann det förra året tyvärr men det är sånt som händer.

Men blir skönt att komma bort från stan på någotvis kanske har med att

göra att man sakar lilleman så väldigt mycket också och nästan bara

börjar gråta så fort man ser honom i cammen på skype också för den

delen också.

Har annars tvätta nu alla mina sommar kläder har nu bara några

plagg kvar som sagt.

Insåg att jag inte har tvätta mina sommar plagg sen 2012-2013 lite

osäker på dom år talen förutom dom som man har användt så klart men ändå skönt

att det blir tvättat nu som man har haft i åtanke länge.

Men mycket att planera vad som ska med och inte ska med är väldigt

svårt att av göra också så klart.

Men umgåtts med systersonen och har prata lite med syrran också har jag

och som är glad att jag finns och ställer upp för systersonen.

För mig är det en själv klart het att jag gör det och kommer alltid och göra

vare sig med min son eller inte närheten.

Så det kändes som att hon blev riktigt glad över när jag sa det också .

I morgon kommer sonens gudmor en sväng och hämtar beställningen med

det som jag köpte också.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards