Alla inlägg den 3 juni 2016

Av anonym anonym - 3 juni 2016 21:41

hejsan och hallå

jag har sovit gott men sov lite smått oroligt på morgon natten gjorde jag.

vakande av min papps och lilleman kom in till mig och väckte mig men har nog

med mycket med att göra att han pappsen visa att jag var kvar här också så klart ,

nu ska jag inte lämna i lilla halva i allafall på det här sättet.

han var verkligen överlycklig när han såg mig i går också  och hade visst inte vart så

här glad under dom här 14 dagarna.

blev en lite promenad med lilleman .

tyvärr lite för varmt var det svetten vara rann på mig när jag kom tillbaka.

träffade våran hustomte också gjorde jag så nu vet han att jag är också här han kom

nämligen åkandes förbi mig när jag var på väg tillbaka.

annars har jag badad nu 1.a gången i år och sen också bada årets första bastu också 

som var riktigt skönt också.

bra väder men har blåst bra hade det gjort också men ingen åska som det allt var risk för 

också i dag också.

men lugnt och skönt har det varit i allafall annars och i morgon blir att åka på en tillställning 

en i familjen har tagit studenten nu i år så i morgon blir det att åka på tillställning också  så 

får se hur det går med lilleman också.

men vi skulle bara vara där så länge det gick med tanke på min allergi och har systersonen 

också katt allergi så.

så länge vi inte känner av något så funkar det i allafall.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards