Alla inlägg den 6 juni 2016

Av anonym anonym - 6 juni 2016 22:52

hejsan hoppsan!

i dag har jag hållit mig pigg hela dagen om man tänker

på hur det var igår att man dog bort plötsligt två gånger

under dagen.

kallt kyligt men ☀️☀️ Har vart någorlunda varmt i allafall

lillen har vart på jätte bra humör också mitt lilla ❤️❤️ Så

det har ju vart bra men slog tyvärr i näsan i kökslådan när

den skulle stängas han hade till och med fått ett litet märke

på näsan också.😢

Så var vi till veikkola och ordna gymm kort efter vårat

andra försök tidigare på dagen när det var stängt i stället

och skulle öppna senare.

sen upptäckt ett fågel bo där våran ved ligger 😱😱 och det visst 

en lite rödhake som har bosatt sig och lagt 7 ägg på så fint sätt.

så mammsen är ni smått orolig över det ena till det andra när det

gäller fågel mamman.

blev sen bastu på kvällen och denna gång riktigt varm bastu också

i går hade vi ganska ljummet när vi kom in i bastun och skulle börja bada  bastu

också till och med så var rätt ljummet.

men i dag var det tvärt om när vi bada 👏👏👏

Av anonym anonym - 6 juni 2016 17:48

Hejsan hoppsan !
Vakna i dag halv elva av att mina pyjamas byxor var våta .
Så då förstog jag vad som hade hänt också så klart ??? antar att man har drömt om att man var på WC.n så klart.
Lugn dag men kylig har den varit blåsig växlande molnighet också har det varit också för den delen också ?? så klart men men .
Ordna gymm kortet här också så dom verkar fortfarande inte ha något grupp träning så det är ganska dåligt för ett gymm ska ju ha stryka /kondition. Och gruppträning som sagt.
Men vi får se hur det går med detta också så klart.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards