Alla inlägg den 16 juni 2016

Av anonym anonym - 16 juni 2016 23:45

Hejsan hoppsan!

Sovit bra har jag och ganska seg efter gymmet, har regna hela dagen här så vi blev

skjutsade dit till och med plus att det skulle fortsätta så här resten av veckan som jag också

förstog det också.  

Men hade världen energi på gymmet med mensen och krafter, det är verkligen skillnad på när man

cyklar dit och tillbaka och med gymmet där emellan man blir så grymt slut när man kommer

fram och sen på maskiner en timme.

Och jag längtar verkligen efter gruppträning också som omväxling också.  

rätt enformigt med bara styrka hela tiden och ingen variation hur man än provar sig fram

med att försöka hitta andra maskiner så hjälper inte det så mycket tycker jag.

Men blev ett hopp i sjön när vi kom tillbaka till stugan,i regnet hyfsat varmt i vattnet var det

också som tur var .

Och i kväll blir det också att tvätta håret också efter bastun men tror jag gör det på gymmet

nästa gång jag ska dit så man får lite vanlig dusch plus känna sig lite fräsh angående mensen

också fick lite mer rikligare mens denna gång än förra gången.

Bastu kväll också skönt,men tyvärr blev den för varm och måste vart den varmaste hit tills också

så klart.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards