Alla inlägg den 17 juni 2016

Av anonym anonym - 17 juni 2016 23:30

Hejsan och hallå kära läsare nya och ni som läser regelbundet!

När man vakande i dag så regna det men inget riktigt skyfall som tur var

i allafall än så länge.  

Jag och min mamms gjorde en utflykt till nummela i dag eftersom vi har vilo

dag varannan dag från gymmet och som känns mycket bra och lagom  också.  

Jag letar ju efter ett par pyjamas byxor/hemma byxor tänkte ge det en ny

chans i fall om man hittar något också.

Sen när vi kom tillbaka så hade det sluta regna och solen kom fram i stället som jag allt

blev överlycklig av också med tanke på hur det har renga här nu ett par dagar även om det

är bra för naturen också så klart det får man absolut inte glömma alls.  

Så det blev att var ute på verandan och bara njuta av vädret medan mammsen och

systersonen kollade på fotbolls vm kan inte äns förstå hur man kan välja något sånt

före ett underbart soligt väder.

Vill man det så vill man det och då får man skylla sig själv igen om det har börja

regna än att passa på att njuta av   .

Sen började det regna på kvällen igen och jag satte i gång bastun vid 20:00 (finsk tid)

och som var helt och hållet helt hopplös att sätta i gång också pga all fukt och fuktiga tidnings papper och andra saker som behövdes till bastun så tog nästan 2 timmar att starta hela bastun också glöma plåtar och saker som ska vara på golvet mm.

Sen när vi skulle till sjön så då  kom solen fram en liten och en gyllende himmel några minuter

innan det skulle börja regna igen.

Och när man kom upp till stor stugan så satt mammsen själv klart och titta på fotboll igen

riktigt sportfåne just nu men går väl över nångång med detta lite pinsammt att ha en morsa

som gillar fotboll om man säger så då.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards