Alla inlägg den 29 juni 2016

Av anonym anonym - 29 juni 2016 20:45

Hejsan mina trogna läsare!

I dag till helsingfors och min papps hade verkligen bråttom att få i väg oss också måste jag allt

säga att han hade.

Fast vi hade gjort upp att åka vid 12 så var i helsingfors runt 12:30  men vi fick åka vid

11:00 i stället helt sjukt och det var det här vi fruktade både jag och min systerson att vi skulle få

längre timmar att vara inne i helsingfors än att dom skulle vara precis lagom i stället.

Men förutom att det blev för långt så blev ändå en trevlig dag och lyckad också för den delen

så klagar inte.

Vi hade kanon väder i dag också till och med i stan så vi käkade en underbart god sallad

på alexander boulevarden och sen gick runt i butiker också.

Sen ner till hamnen och satte oss där i solen och käkade en glass och bara njöt av solen också

så klart.

Men fick ta på en t tröja till lilleman och en bikini till mig också trodde jag aldrig att jag skulle

få precis men det gjorde jag.

det var 3 euro för tröjan till lilleman och sen 7 euro styck för bikini överdelen också.

Så det är jag grymt nöjd över också.

Och sen blev det in till skatudden och vänta på mammsen och pappsen som skulle köras till båten i dag också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards