Alla inlägg den 5 juli 2016

Av anonym anonym - 5 juli 2016 23:45

hejsan & hallå!

igår beställde vi båtbiljetter jag och systersonen till Sthlm så att han får komma hem

och det var billigare med båten än flyget också.

så för mig blir det av och Ann resa ett par dagar och längtar redan efter min lilleman också

men får se honom snart igen i allafall.

silja symphony som vi åker bara hoppas att man inte åker på epidemin som vart ombord på denna

också så klart.

men vi ska ha en riktig toppen kväll med honom också och bara hoppas på inga anfall eller så

klart om mam säger så.

men visst jobbigt var det när mammsen lämnade av oss i olympia terminalen och nag skulle ge

lilleman en puss som han tyckte jag inte skulle.

men han är i den åldern nu med att den ena stunden duger man och inte den andre stunden 

så är dom små liven.

när vi kom ombord så gick vi till hytten som visade sig vara en a hytt och inte en b hytt som 

som jag hade bestämt men är man en trogen silja åkare och samlar poäng så är inte konstigt 

eller tycker.

men var och käkade och blev den vegetariska burgaren som lagom stor så man behövde inte äta

på sen resten av kvällen eller.

och man gick olika shoppar och jag ringde mammsen ville prata med min lilleman också 

så klart.

som gjorde jag sakna honom ännu mera också så klart men snart tillbaka och så då blir bara att

mysa pussa och gosa på honom och ägna mycket tid till honom på dagarna som en man ska och sen när han somna så kan man sätta sig datorn/plattan/mobilen  och ta vara på sig själv lillen är verkligen mitt allt i morgon helt ärligt.

tog en mojito och systersonen nån alkoholfri drink också till the midnightshow med scandinaviandancers men det andra gänget av dom och en super bra show så hade verkligen kul hela

kvällen också hade jag också med systersonen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards