Alla inlägg den 3 augusti 2016

Av anonym anonym - 3 augusti 2016 21:19

hejsan och hallå

 

blev nu tjafs på morgonen för det ena och det andra.

tyckte synd om min lilla älskling som blev tvungen att lyssna på detta också min lilla stackare.'pappsen drog in till Helsingfors i dag för att göra lite saker eller var det nu handla om.

och min mamma fortsatte att hacka på mig också hon får en helt annan personlighet när hon är här i Finland bara tänker på sig själv bland annat bryr sig inte om att det finns andra här än bara hon

det finns inte i hennes värld bara bestämma över allt och alla istället.

och nu anklaga mig det ena från det andra påstår jag är snål fast det är hon som är det i stort sätt och tål inte höra det ordet eller. 

Men i dag har det annars bara åska och haft skyfall här hela dagen också  i stort sätt också .

och detta väder hade vi igår också här i stort sätt hela dagen också .

hade inte vart roligt om det hade hänt när vi var till högholmen dagen innan också så klart .

så det var ju rena turen att detta väder började igår i stället och inte nu.

vi var till nummela en sväng också fick vänta i bilen bara för att hon inte ville se mig eller ha med mig.

men hemma igen så hann jag precis under taket på mitt hus också innan skyfallet kom hit också.

och Mamms i bilen hahaha.

pratade med min kompis igår som nu bestämt sig för att boka båtbiljett hit och sen åker vi tillsammans hem så kan mammsen flyga så gott hon vill alla har vi ju våra resa på sitt sätt också.

jag hatar att flyga .

sen bastu bad på kvällen också.

hsr i dag  förstå att det nu är augusti här det har verkligen gått snabbt och nästa månad är man då runt 34 år känns ju helt sjukt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards