Alla inlägg under augusti 2016

Av anonym anonym - 23 augusti 2016 09:28

Hejsan hoppsan och hallå!
Är nu på baltic prinsess som går mot Åbo önska jag hade kunna ta Helsingfors men eftersom jag har min EP så är det kanske inte det bästa alternativet precis.
Men att sitta ute på däcket på en morgon är mysigt tycker jag också för den delen.
I dag så får jag träffa min lilla älskling som jag har varit borta i från ett par dagar.
Men visst man saknar ju sin stora älskling också så klart.
Vet att jag inte har varit så aktiv men mår/är illamående vart varje morgon nu 2-3 dagar nu är det misstänker gravid men ska göra ett test när man är hemma igen och ge mensen ett par dagar också men pojkvännen tycker jag har vart trött och smått från varande dom senaste dagarna. ? så man får se hur läget är.
Ska nu njuta av solen här på däcket är nu vid Österåker. ?

Österåker!

Av anonym anonym - 20 augusti 2016 01:18

Hejsan och hallå!
Var över till min sötnos , och mysade efter gymm passet som jag hade i dag och min sötnos hade plugget .
Som sen senare kom till gymmet också det var lite rörande samtidigt med bad honom så klart.
Så han fick träffa min nya pt också som tyckte att han också borde hänga efter jag hade presenterat dessa 2.
Men sen tog jag och duschade hos honom också som bad mig att sitta i badkaret ? inget som jag gillade medlem jojo men visst det komma olja
??????????????????????????????????????????????????.

Av anonym anonym - 15 augusti 2016 19:20

Hejsan hoppsan

I dag så åkte jag och min lilla gubbe ut till syrran och hälsa på.
Tog en kaffe med henne och sen var det dags till nästa projekt det var till sonens förskola som han ska börja på här.
Ett trevligt möte där dom berätta lite om förskolan också och vad det är dom hittar på.
Så tog en halv timme ungefär medan lilleman lekte med dom andra utan att vara rädd.
Och sist men inte minst gymmet ?? som jag har längta efter så mycket.
Och min nya pt också.

Av anonym anonym - 13 augusti 2016 12:28

Hejsan hoppsan

Skit väder i dag och ska en av och Ann resa hem igen på släkt kalas.
Har 2 killar som vill träffas och själv har jag inte bestämt mig om jag vill som sagt.

Och har en dom tror att att han är ihop. Med mig. Ap jobbigt när det är så.

Av anonym anonym - 10 augusti 2016 22:54

Hejsan hoppsan !
Vakande av min mamma och son kom och väckte mig.
Vädret i dag har bara väldigt blandat från växlande molnighet till sol och på efter middagen regn.
Invigde den nya smoothie maskinen idag med att laga en av Anna Skippers röd grönsaks drink eller vad den nu hette.
Men var god och lite sting i grejen också var det med cayenne peppar i det hela också.
Nu är 4 dagar kvar sen är man i Sthlm ett par dagar/vecka.
Och ska nu börja träna också längtar efter gymmet också nu gör jag och mitt hemma gym också så klart.
Snart ny pt också sen min förra slutade o börja på något nytt.
Bastu på kvällen tyvärr så hade slocknat så fick kasta in massa ved o se till att det börja brinna bra också går inte att neka till precis.
Så vattnet i hållaren var inte eller så varmt som det allt ska vara.
Men på någotvis så var det ändå väder för ett perfekt bastubad i dag.

Av anonym anonym - 9 augusti 2016 20:41

Hejsan och hallå!
Vaknade halv tio och mammsen och lillen kom in.
Väldigt kyligt och blåsigt har det vart hela dagen i stort sätt.
Hustomten kom en sväng också och hälsa på i dag också.
Hade med sig en påse med gifflar till lilleman också.??
Och som han såg också så att så fort lillen såg denna så gick han och hämta den till mig för att han skulle få en giffel.
Sen blev det att handla och nu har jag fått min smoothie maskin hit också såg att dom hade den sista maskinen framme eftersom det var födelsedags present så.
Och vill ha en smoothie maskin .
Sen annars bastubad i dag och ordna naglarna också.

Av anonym anonym - 8 augusti 2016 21:19

Hejsan och hallå!
Pappsen åker här i från i dag till Sthlm.
Så har i dag bara mysa med lillen eftersom dom bestämde sig för att åka tidigare.
Men har blåst hela dagen liten skur på morgonen var det också här ? och ska vara ostadigt hela veckan här.

Av anonym anonym - 7 augusti 2016 12:52

Hejsan och hallå

Fick min lilla gubbe att somna för en stund sen så man får lite lugn och ro en stund och hinna skriva ett kort inlägg i allafall alltid nånting.
Fick ett anfall i natt har vart 2 jobbiga dagar med tjafs och saker om det ena till andra tänker inte gå på vad det handlar om.
Men ingen bra dag igår i alla fall .
Taken här är klart nu efter 3-4 månaders jobb det ena och det andra så nu är mammsen glad i allafall som tur är.
Men nu till i dag solen skiner Inte så jätte varmt eller är det och risk för åska i luften också var det ännu en gång som dom redan sa igår.
Prata lite med min syster också har jag hade lite frågor till henne angående om mammsen och hur hon förändras när hon kommer till villan så då ska alla lyda henne göra det hon vill bryr sig inte hur andra tråkigt har och hon tänker på sig själv och inte andra.
Sa i från i dag som hon inte tog på allvar/lyssna.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards