Alla inlägg under september 2016

Av anonym anonym - 30 september 2016 23:43

Hejsan hoppsan
Den här dagen blev det att vakna lite tidigare än vanligt min lilla gubbe blev förkyld igår kväll ? men i dag när jag kom hem i från gymmet så då tog vi tempen på honom som visade 39.9 grader.
Så har i dag tagit hand om honom sjungit försökt få honom att sova så gott det går också men har ej vela äta nånting i allafall.
Förutom vällingen på kvällen.
Får se hur det är i morgon som sagt
Också.

Av anonym anonym - 29 september 2016 23:52

Hejsan och hallå
Förde sonen till förskolan och lite prat med en av dom i personalen som jag känner mest förtroende för och trygg med också.
Och kände mest att vi fick ett mest välkomnande av också så.
Och den som sonen har acceptera också så från hans sida så gillar han henne också.
Frågade hur han hade sovit som inte hade vart så bra mm.
Så vad jag gjorde i dag var att jag fick samtal från dom här distriktsvårdtandläkarna berättade hela min situation och bedömning angående mina tand bekymmer ?.
Dålig behandlad på folktandvården också varför vara kvar för där när nån av dom säger saker med ordet akut och sen sin ordinarie säger något annat bestämde mig för att byta tandläkare vill ej ha dubbla budskap/bedömning när det gäller just mina tandkött problem det gör ju bara att man ej vet vad man ska tro på eller.
Min dejts granne tog kontakt med mig i dag också blev smått chokad kanske mer fundersam om man säger så.
Om dom har prata ihop sig eller inte
Eftersom han vill träffa mig antingen på en fika någonstans eller hos honom men blir ute någonstans i allafall.
Sonen blev förkyld i dag också men inget o göra åt än att få honom o vila.
Är själv smått lite krasslig också precis som 2 kompisar till mig.

Av anonym anonym - 29 september 2016 00:02

Hejsan hoppsan
Fortsatt inskolning på dagiset i dag och det var gemensam mat och inte som igår att jag tog illa vid mig och kände mig lite kränkt också.
Och kände mig lite uppläxad ?.
Regnade i dag och lilleman var livrädd helt stel och grinig också var han.
Inom hus blev han mera aktivare också även om det tog lite tid för honom.
Men momi kom och hämtade oss båda i dag ?.
Nu på kvälls kvisten så var han väldigt orolig och ledsen vaknade hela tiden också.?
Så vi gjorde upp att hämta lilleman tidigare i morgon får se om han klarar att vara utan mig .

Av anonym anonym - 27 september 2016 23:30

Hejsan och hallå

Vakna på rätt bra hyfsat humör men sen på vid lunchen på förskolan gjorde mig irriterad och tycker egentligen att det är skamlöst att göra så som gjorts och upprörd blev jag också.
Min son är den ända i den flocken som inte äter kött men det som irriterade mig var detta.
Att det är vidrigt att dom inte kunde ställa fram hans mat också som till dom andra på bordet.??
Eller till våra tallrikar utan att behöver resa sig från dessa hemska stolar ha koll på vad sonen gjorde under tiden.
Sen fick man inte nån förfråga om vi ville ha morötter eller rödbetor sås eller dryck.?
Och detta ser jag mer som en särbehandling av min son ? var så himla lågt gjort o besviken blev jag.

Av anonym anonym - 26 september 2016 23:56

Hejsan och hallå
I dag så börjar sonen på dagis och på någotvis kändes det både jobbigt och skönt samtidigt.
Positiva att han får kompisar där och miljö ombyte men att kommer sakna honom här hemma under dom timmarna han inte är hemma.
Men nu är det i skolnings veckan så får se hur det går andra dagen i morgon kommer det då att bli också i dag var han ganska rädd o gråten i halsen men inga stor tjut i alla fall.

Av anonym anonym - 25 september 2016 23:17

Hejsan och hallå!
En bra dag i dag vakande till några gånger i natt men så är det alltid efter natten när man haft ett anfall också .
Vakna halv nio i dag Och möttes av en glad liten gubbe också.
Som delade frukost med mig som han alltid gör också så klart.
Men kanon väder hela dagen i dag har det allt vart också ? och varmt.
I morgon börjar då min lilleman på dagis känns ganska konstigt måste jag säga att det gör när man är van att ha honom hemma varje dag och springa runt och hämta honom innan han har hitta på något annat.
Kom ett helt mc gäng i dag på hantverkar gatan också.
Var lite rädd och orolig att lilleman skulle vakna med tanke på alla motorer i olika hastigheter också så klart men det gjorde han.
Men kändes konstig att ta veckans sista promenad med honom på detta vis också.
Sen blir det väl en promenad med honom när man ska handla.
Jag ska nu börja laga mat till mig och frysa in den så jag har för en hel vecka och det ska också få bli GI mat varianten också.
Blev ingen dejt i helgen så den personen verka ej vara så ärlig av sig tyckte jag i dag.

Av anonym anonym - 23 september 2016 23:55

Hejsan och hallå!
Vaknade av att jag har ont i armen vid armvecket ungefär.
Har jag den raklång så går det bra o känner ingenting eller.
Men har jag den böjd så känns det ?.
Vart upp till Fridhemsplan i dag mammsen hade lite ärenden dit i dag.
Var till Kjell company teknikmagasinet också .
Blev genast svettig så förkylning har jag i kroppen i allafall.
Hade sen en kompis som kom över och hälsade på en stund också.
Som också skulle ha hälsa på i Finland också men blev inte av alls.
Men blir en annan gång det.
Oroar mig för nästa vecka och med inskolningen också angående vilostunden med tanke på min EP som jag har och inte haft nått anfall sen man kom från Finland.
Om man själv somnar på madrassen där????.

Av anonym anonym - 23 september 2016 00:13

Hejsan och hallå
Köpte en ny kalender i dag bland annat samtidigt dessa dagar fundera ganska mycket på denna dejt som jag har efter detta med 3 kant som jag intressera mig alls och speciellt med 2 killar.
Som jag aldrig vela ha eller .
Fick nu kontakt med en ny kille han är då 2 år äldre än den andra som jag eller vi har prata om att träffas i helgen får se vilken dag det blir också.
Bara att hoppas att min förkylning inte bryter ut men har ju i stort sätt frusit sen i går kväll typiska förkylnings symptomen om man säger då.??
Och snuva som smått börja spöka också går nog inte säga nånting annat än ordet förkylning .
Var upp i dag till Fridhemsplan för att kolla efter en billig primer till mig
Också så klart.
Och sen det andra var också en high lighter till mig i passande färger också.?
Annars pyssla om min lilleman i dag också ska i morgon ta min tur att natta honom också.
Som jag och mammsen gjorde upp så man ej tappar greppet om det.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards