Alla inlägg den 8 september 2016

Av anonym anonym - 8 september 2016 22:53

Hejsan hoppsan
Är i Finland ett par dagar tog beslutet för att jag sa tack och hej till detta aset på söndagen.
Dagen innan jag hade min dejt som sagt så klart m.
Så kände jag att nä bättre komma bort där i från ett par dagar än att vara orolig att stöta på denna idiot dom nu börja bombardera min Mamms med dåligt bortförklaringar som hon inte svarar på.
Men ser jag ser framåt har ju nu min nya dejt och vi har kontakt här varje dag också pratar en stund får se lilleman i cammen i stort sätt varje gång också så klart.
Har i dag plockat Massvis av svamp också sonen gudmor ska få har jag lova henne i morgon ska jag ta och plocka så mycket det går dom här dagarna både till oss och till henne också göra i ordning dom också rensa och steka dom sen bara att slänga i maten eller hur man än vill äta dom.
Blev bastu som vanligt o kväll också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards