Alla inlägg den 16 september 2016

Av anonym anonym - 16 september 2016 23:09

Hejsan och hallå!
Var gymmet på förmiddagen i dag och blev något som jag inte gjort på år och dag det var att hoppa hopprep så var väldigt många minnen som kom fram men samtidigt lite pinsamt ska aldrig mer dricka 3 koppar kaffe innan träningen hände liten olycka samtidigt i hoppandet av hopprep hoppandet.?
Men roligt också var det.?
Sen så blev det till dejten som jag nu har börja träffa också.
Var nu andra gången sen kommer det bli nästa vecka får se vilken dag det blir.
Men en trevlig snäll go kille är detta i allafall jordnära hjärtat på rättplats också.
Frågade mig om jag ville ha 6 och om det vore ok i såfall.
Jag frågade snabbt om det inte bara förstör något så är jag med på detta i allafall.
Men får se när sånt inträffar det vet man ju inte alls.
Men nån dag kommer det i allafall.
Det jag var glad över var att jag fick massage i dag efter träningen kände det gjorde gott i allafall för axlar och rygg också.
Och visst fick se brösten men gjorde inte så mycket en dag sen man ju varandra nakna också så.
Lillen har vart grinig på kvälls kvisten inte vela ha välling nu 3 kvällar i rad.

Av anonym anonym - 16 september 2016 00:27

Hejsan
Skulle träffa min dejt egentligen men som inte mådde så bra i dag , hade huvudvärk och migrän.?
Så vi skönt upp till i dag så bara hoppas att han nu mår bra också.
Bakade lite kakor också schak rutor och såna här strassburgare också får se vad han tycker om dom även om det blev lite misslyckade.
Gymmet innan kommer ha världens träningsvärk också sen.
Har ju inte kommit rejält igång med gymmet ännu ? blir sen att skriva nytt kontakt med min nya pt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards