Alla inlägg under oktober 2016

Av anonym anonym - 31 oktober 2016 23:31

Hejsan
Var i dag över med lilleman till sonens gudmor.
Och hälsade på en stund och hennes lilleman .
Var lite snål med sina leksaker men gav sig efter ett tag i allafall.
Men jag får nog ha med mig något eget som min lilla gubbe har.
Men strul på tunnelbanan på displayen stog allt fel på ? Alvik tåg som gick till Åkeshov och vällingby tåget som gick till Hässelby var rena kaoset.

Av anonym anonym - 31 oktober 2016 00:45

Hejsan och hallå!
Vaknade 08:00 men dags o börja göra det igen nu när lilleman har börja på förskolan.
Bestämde mig att börja gå igenom lådor i skriv bord och i byrå slänga en massa onödiga saker och saker som blivit för gammalt och tar onödig plats också i mina ögon.
Vet att detta kommer ta ett par dagar men som sagt är nödvändig för min del lägga saker som inte används i kartonger sätta upp på skåpet också.
Så vill man ju att det ska se bättre ut
Till julen också så klart.
Eller när det börjar närma sig också.
Bara sms.a med den här killen som jag nu har börja intressera mig för som har det smått jobbigt så en sak i taget och inte gå för snabbt fram.
Men när det är mer aktuellt så kommer jag berätta med om honom och tror han kommer bli en super bra
Pappa till lilleman också den bilden har jag fått av honom nu och positiv av sig också.
Men har städat eller projekt start 1 som den heter för mig.

1. Skriv bordlådor där jag slängde förutom pappren på Lilleman när han låg i magen och när jag gjorde en kontroll på att allt såg bra ut med honom efter att jag hade ramla rakt
På magen efter ett EP anfall som gjorde oss oroliga.

2. Byrån.
Slänga allting ska köpa på Ikea en sån förvaring som jag kan ha make up i och ha i lådan vågar inte ha något framme när jag har en liten som noppar åt sig allt och vill ej ge
Tillbaka det.

3. Skåpet gå igenom kläder
Vad jag ska ha kvar och slängas
Det som gått sönder med andra
Ord som sagt.
Och lägga undan också så klart.

Så detta tar nog mig en vecka
Kommer bara ta lite i taget och en sak i taget bäst så.

Av anonym anonym - 30 oktober 2016 00:44

Hejsan
Vaknade halv elva ?? men känner att förkylningen börjar blir bättre nu
I allafall.
Har vart underbart väder här i dag visst kanske positivt negativt att man inte åkte i väg på kryssningen.
Rejäla vindar går nog inte säga något annat än detta.
Så på det sättet kanske det var bra att man inte åkte.
Prata i tele med den här killen som jag ska träffa snart hoppas jag.
Känns som en bra Karl måste jag säga att det gör men vill inte ännu berätta så mycket om honom eller kan ännu .
Jämfört med denna som fegade ur som jag tror också byter tjej med sin granne också.?
Förkylningen är bättre i allafall.

Av anonym anonym - 28 oktober 2016 00:34

Hejsan och hallå

En riktigt hemma dag har var det vart för min del.
Förkylningen som spökade så att näsan bara rann som bara den så man höll på och bli tokig till slut.
Jag skulle ju egentligen gått till BVC med sonen men var för snuvig så det blev mammsen som fick detta med att gå dit.
Så vad jag har änga tid åt är mitt säng överkast så nu är det 4.e nystanet som jag håller nu ska fortsätta med.

Av anonym anonym - 26 oktober 2016 23:11

Hejsan !
Ville knappt vakna i morse kändes det som helt ärligt.
Snorig som bara den täpp i näsan.
Var på ett möte som var totalt värdelöst var så arg att jag började gråta till och med.
Var på en promenad med pappsen.
Så har vi gäster här som är syrran och hennes son.
Ska vara 2 nätter här nu.

Av anonym anonym - 26 oktober 2016 00:31

Hejsan och hallå!
Dagen för sig har vart bra men inte vädret har vart dåligt regn i stort sätt
Hela dagen.
Men valde att ta en promenad i alla fall så att man fick lite luft i alla fall.
Annars gosa med lilleman hela tiden också har jag.
Tog sönder min favorit bumper till mobilen ? men visst dyr var den men ej hans fel det är av nyfikenhet.
Kolla på 2 väskor på hm men svårt att bestämma mig för vilken har 2 i samma modell men en svart och den andra är ljusrosa eller beige rosa.
Och på kvälls kvisten så blev man förkyld också.?
Igen nyst och klia i näsan och täpp
I näsan också.
Så får skjuta upp min dejt till nästa vecka i stället också.
Så man ej smittar ner honom i stället.

Alternativ 1.

Alternativ 2

Av anonym anonym - 25 oktober 2016 00:40

Hejsan och hallå
Det blev Ikea runda lite oplanerat
Men har ju haft i tankarna på Ikea ändå.
Ska handla lite tillbehör för mitt smink att ha ordning i och lägga i min skriv bordslåda tänkte jag mig.
Har ju en liten som ska äta på precis allting.
Men till Ikea blev det och sen promenad på kvällen också.

Av anonym anonym - 24 oktober 2016 00:45

Hejsan och hallå!
Nu känns det att hösten är här helt
Ärligt också.
Inget svar av den här dejten som ville hänga med på kryssning men som aldrig hände.
Så då är min kompis redo i stället för detta i stället.
I dag var jag in på min dejting sida tittade till mailen också.
Hade fått mail av en som jag tyckte var trevlig också lovade att inte nämna något mer än det här.
Men kanske berättar vid något annat tillfället ändå.
Förutom grymt trevlig och verkar ha
Ganska mycket gemensamt samtidigt också
Lekt med sonen har jag också gjort halvt hela dagen också.
Blir hemma en dag sen blir det till hans förskola sena

M

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards