Alla inlägg den 15 oktober 2016

Av anonym anonym - 15 oktober 2016 23:45

Hejsan o hallå
Märkt att jag har blivit förkyld ? så fort jag äter något o sväljer börjar det att klia.
Och när jag dricker något typiska förkylnings symptomen tjock i halsen.
Men sonen mår bra nu som tur är också så han blev snabbt frisk.
Har var inne hela dagen i dag vart trött på morgon en kvart extra pga förkylningen.
Sen fått massa skit av min pappa har jag också som det man diskutera om var allt mitt fel.
Eftersom det är inom familjen så får stanna där.

Av anonym anonym - 15 oktober 2016 00:25

Hejsan och hallå

Sonens gudmor var här i dag ett par timmar berättade om sin resa till Chile och träffa sin biologiska familj.
Var riktigt kul att höra också för den delen vad dom har vart med om och hur det var att träffa sin biologiska familj också.
Tog upp ordet våldtäktsmannen som vill träffa sitt våldtäksoffer och son.
Eller mamms tycker han kan träffa honom då och då jag vill 1 gång om året och 10 minuter mer än det får han inte.
Han har aldrig vart del aktig nånting förutom ljuga.
Var sen och bokade båtbiljetter tillsammans med min älskade son som är förkyld ?.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards