Alla inlägg under november 2016

Av anonym anonym - 30 november 2016 23:43

Hej o hallå
Vaknade av att det hade hänt en liten olycka i trosan kissade på mig lite.
Måste väl drömt om att man var på WC.
Mitt lilla ?? var hel krånglig i morse när man skulle ta på honom kläder och byta blöja.?
Men fick honom till förskolan till slut även om vi var lite försenade.
Annars vackert väder har det vart i dag men väldigt kallt samtidigt också.
Var upp till Fridhemsplan med mammsen som hade ärenden dit också samtidigt.
Har annars fortsatt med mitt säng överkast som jag ska ha klart till nästa somnar.
Hade ett litet spa för mina naglar i dag som behövdes lite om pyssling i det hela.

Fick bli denna färg på naglarna

Av anonym anonym - 29 november 2016 23:03

Hej
Bestämde nu på morgonen för att skriva till våran förening och klaga angående våran ????på gården som vi har haft varje år ända sen jag var på barnsbenen.
Hoppas dom ger ett bra svar på det hela också är väldigt besviken med tanke på sonen och andra barn som bor mot denna innergård.
Jag är inte ännu helt kvitt min förkylning men känner att den är
På väg att släppa hostar upp såna här äckliga slem proppar som ser ut som grönt snor och smakar skit när man spottar ut dom i WC el näsduk och slänger.
Fint väder har det var över till min älskade syster också och hälsade
En fika med henne.
I morgon tvätta håret skulle gjort i dag med orkade inte riktigt.

Av anonym anonym - 28 november 2016 23:35

Hejsan och hallå!
Ville inte riktigt komma upp i dag lite huvudvärk och kändes ej bra.
Men till slut när mitt lilla ?? började slå mig som jag kom upp.
Och lämningen gick bra ? också inget gråtande alls så märks att han trivs och älskar vara där.
Vacker väder eftersom jag lovade lägga ut en bild på saker här så ska jag skärpa mig nu med detta även om det inte är på mig.
Vart och handla ett par hör lurar och sen lite nya läppglans också kände det var på tiden även om mina andra inte var slut/ännu är slut.
Ska även köpa nya från viva del viva fina nyanser som dom har.
Vacker solnedgång i dag också har det vart också.

Av anonym anonym - 28 november 2016 00:08

Hej
Vaknade vid 09:30 med att jag hade kissa på mig eller lite i trosan närmare.
När jag kom upp var det inga små tassar som kom och nocka till mig
Som man är van vid.
Men han låg och sov mår inte så
Jätte bra
Plus att det snöa också eller började snöa också.
Men var upp till Fridhemsplan och gjorde lite ärenden köpa ny ljusslinga med färgade lampor tips till Ericson vill ha en lång ljus med typ 120 finns på in och finn för 99 kr.
Så en sån köpte jag ?.
Utskällning av en kompis det gjorde mig lite ledsen av 2 punkter på sms.et
Jag bokar tidigt en kryssning för att vara helt på den säkra sidan med att man få den hytt kategori som jag vill ha vägrar ha c eller hytt på kvälls kryss regjulärt när man åker över dagen o man är knappt i hytten är ok.
Med att måste åka med fast han själv var med på noterna.
Själv kan jag ju inte åka pga min
EP som jag har.
Plus en son hemma också som behöver mig också.
Och sen berättade jag om dietisten och vad jag kommer göra upp med henne eftersom det är 2 dagar innan
Resan.
Så fick jag höra att jag kan äta sallad som jag tog illa vid mig blev rätt ledsen kändes lite som min mammsen kommentar för hon kan säga såna saker.
Plus att han själv har bokat och jag har fått resa med typ 120 kr eftersom jag inte vart förbered eller planera in så fick jag höra detta.
Så jag tog rätt illa vid mig som sagt
Själv skulle jag ha lagt undan en summa som jag vet att jag klarar mig och tänka igenom på båten ska jag köpa detta eller inte.
Men annars satt upp ljus slingorna bara stjärnan som ska upp vet ej om jag ska ta från kartongen i källaren eller den som jag har här i lägenheten.
Men snö storm har det vart hela dagen.

Nya slingan!

Av anonym anonym - 26 november 2016 23:38

Igår ringde min vännina som kom med förslaget till Naturhistoriska museumet som jag tyckte var toppen
Idé.?
Gjorde upp att höras i morgon och bestämma efter kidsen hade sovit .
Min förkylning är nog bättre i dag har kommit upp massa av såna här äckliga slem proppar från halsen så betyder bättrings väg.
Var upp till Apoteket och in till hm var mitt beslut angående väska som blev den för 249 kr.
Grymt nöjd med den ska lägga upp en bild på den.
Lilleman var lite hostig precis som väninnans dotter.
Men blev en trevlig stund prat om dietisten mitt sötsaks behov också
Som nu äntligen har börja släppa ?.
Men har vart en bra dag det kom
En rejäl regn skur också var lite orolig att det skulle bli inhiberat allting som det inte blev.
Och choklad kakan blev hon väldigt glad över också.
Har ju inte bjudit henne o dottern som jag ska så kände jag att detta blir bra.
I morgon tänkte jag baka lussebullar pepparkakor innan kryssningen.

men lägger ut bilder på lussebullar om jag hinner laga det i morgon 

på lite bakverk ska det bli till en början.

Av anonym anonym - 25 november 2016 23:44

Hejsan
Gick bra att lämna lillen på dagis
I dag.
Men irriterad på en i personalen som tog bort lillenmans napp.
Var upp till Fridhemsplan och gjorde lite ärenden.
Men det var bara skönt att få komma ut i friska luften o röra på sig också.
Men regna bra i allafall på tillbaka vägen.
Sen vart hemma resten av dagen
Förberett deras julklappar inte helt klar ännu.

Av anonym anonym - 24 november 2016 23:06

Hej och hallå
Vaknade och var redan helt slut .
Kokade kaffe åt frukost klädde på lilleman .
Efter lämna honom på förskolan där lilleman inte änns ville veta av mig sen fick inte äns ge en hejdå puss.
Hemma sen var jag helt slut ? så tog kontakt med förvaltaren och berätta om hyllan jag ska köpa tror jag la ut en bild här på sommarn på den är inte 100%.
Men det är en Kallax hylla med 2 skåpdörrar också.
Men den jag ville ha var i rosa riktigt ljusrosa med vita dörrar.
Men får duga i helvit .
Så kommer dom sätta upp julgranen här på andra sidan också ska lägga ut en bild på det.'ska försöka börja lägga ut lite bilder här också har haft en bra Time out från det.

Av anonym anonym - 23 november 2016 23:49

Hej och hallå
Ännu en seg dag har insett nu att
Jag har fått något skit i kroppen
Var totalt helt och hållet out på
Förmiddagen.
Men blev en liten promenad så att man rörde på sig lite i allafall.
Och in till h&m för att kolla mer noggrannare på väskan som jag beställde gick kring omkring en stund med denna a armen också .
Ja man så om det var rätt feeling på denna väska som är i beige eller svart.
Vill ju köpa nån man använder den med variation och inte blir liggandes i något kartong.?
Så får se blir efter Kryssen som det
Blir hämtad.
Ligger i sängen nu mer ap jobbig snuva också.
Som jag hanft hela dagen

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards