Alla inlägg den 16 november 2016

Av anonym anonym - 16 november 2016 00:48

Hejsan
Planerna blev utförda först det
Här med vikt och tid hos dietisten som jag har börja hos tack vare min vännina och tack vare henne som jag tog tag i saken också.
Som jag trodde jag aldrig skulle eller om tänker så.
Men nu har jag börja med min start och som var starten få min kropp
Tillbaka som jag hade innan gradiviteten och lite mål i taget också.
Ska det vara.
Och ge det tid det tar också ska man tänka på också.?
Men hon ville ha reda hur min vardag ser ut och hur jag äter från frukost till
Kväll.
Sen ville ha start vikten men den var jag ej rädd för inte längesen jag vägde mig i stort sätt har gått upp nu
5-6 kg.
Men ska mig allt lyckas med att planera in små mål och sen att ge det
Tid det tar också.
Fick också förbud att gå in i en matbutik också nu c:a 14 dagar men fick berätta detta också för min päron så dom är medvetna om det hela
Också.
Är ju bara för dom att gilla läget
Angående detta.
Tog kontakt med min pt och sen också " förvaltare "
Annars bara en lugn dag som sagt har det varit.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards