Alla inlägg den 19 november 2016

Av anonym anonym - 19 november 2016 23:45

Hej och hallå
Har i dag haft en bra dag, enligt mitt tyckte firade min namnsta med att bli bjuden på mat av dejten bland annat.
Dagen började med att pappsen kom och väckte mig och lilleman kom och upp i sängen och gosade lite mitt ??.
Drack kaffe kollade på min sida på sats om man kom med på grupp passet nu är ju min favorit instruktör tillbaka i allafall jag blev glad.
Men stog i vänte listan som jag inte orkade att göra till slut blev för nervös för det.
Så tog kontakt med dejten som jag lovade som ville träffas så vi strosa i gamla stan blev bjuden på lunch/middag också så det lite som ett namnsta firande men sa ingenting om detta kändes bara dummt.
Räcker med att jag måste berätta om min EP lite senare som jag avvaktar
Med också samtidigt är ju inget jag precis dölja om det man skulle få ett anfall om man skulle sova över som exempel.
Såg jul skyltningen på plattan som nu såg mycket bättre ut än vad det gjorde 2014/2015.
Nu var allt samlat på ett ställe.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards