Alla inlägg den 7 december 2016

Av anonym anonym - 7 december 2016 00:37

I dag hade dom teatern på förskolan som gjorde mig lite orolig för mitt ??.
Och nervös också inför detta med teatern hur jag skulle ta detta också .
Tog en promenad upp till Fridhemsplan och inn och finn handla 2 läpp balsam i 2 fina färger också
Så klart.
Handla en sallad också gjorde jag som jag var grymt sugen på.
Hämtade min lilla skrutt sen också som sagt.
Fick höra att det hade gått bra med teatern även om det lät bra så har jag ändå lite svårt att tro på det också.
Han kan ju ha hållit rädslan inom sig
I stället än att släppa ut dom.

Som jag nu misstänker att det hände nu när han skulle sova han börja gråta och gjorde det till och från också mitt stackars lilla ??.

Hoppas bara kan sova lugnt resten
Av natten.

Av anonym anonym - 7 december 2016 00:25

Hej
Haft lite min förra sambo som dog i åt tanke i dag eftersom det skulle ha fyllt år om han hade vart i livet.
Fick på morgonen ett sms av den här pt.n jag har men inte hunnit komma i gång ännu.
Pga min förvaltare som låtsas att inte veta vem hon här.
Och tycker att jag ska bevisa för honom fast det är bara en själv som kan bevisa för sig själv.
Visste inte riktigt vad /hur jag skulle berätta för henne om vad han sa till mig och som fick upprörd och arg.
Men svarade henne och lovade att vi skulle komma igång nästa år efter 9/1.
Men men jag har insett att det finns fega människor som äckel farmorn som bara är själv god tror att hon kan behandla andra hur hon vill och tro att det är ok från motsatta .
Men är en tjej som är rak på sak och hur jag har burit den här våldtäkten bestämde mig att förklara hur jag egentligen faktiskt mår och litar inte på dom efter alla lögner som dom har haft.
Det är inte ok att behandla mig hur som helst.
Berätta från anmälningen Bland till hur jag tog det här med hennes krav på DNA testet och hur hårt jag tog på detta en ny förlöst mamma till en veckas gammal bebis och hur jag
Mår av detta egentligen och hur falskt jag ser detta.
Skrev absolut inte för att vara taskig närmare bara för hon ska inse hur jag tog det och mår av det innerst inne.
Och hur jag har burit på detta sen jag kom på hur våldtäkten kom till.
Jag är inte längre den typen som tar all skit och sen explodera i stället och att hellre berätta nu mera.
Bättre att berätta hur man mår tänker känner men inte för att va taskig .
Men hellre att vara ärlig.
Annars var syrran hit en sväng och hälsa på ?.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards