Alla inlägg den 11 december 2016

Av anonym anonym - 11 december 2016 00:45

Hej & hallå!

Min syster skulle komma i dag innan lilleman hade sovit sin dags sömn.
Och hon hade fått migrän. ?
Och själv har jag packat hela dagen i stort sätt.
Började igår med min resväska och sen där på blev det planering på handbagaget och hur jag ska kunna göra där för att komma lät åt mina saker i stället för att behöva ställa mig i kabinen gången också rota.
Och i morgon bär det av till tenneriffa också riktigt skönt är det också att få
Komma bort ett tag också.
Förhoppningsvis kunna sitta och köra wi-fi också som norwegian har nu
Mera också.?
Är ju ändå 6 timmar det handlar om också.
Både kunna leka med sonen och sen kanske läsa/lyssna på musik/spela.
Men ska lägga ut bilder här vare sig om det bara är några stycken varje gång.
Har ju lova det också samtidigt att göra det även om det inte är så väldigt mycket på mig.
Annars lugn dag och skönt att ha en bra kontakt med syrran till 100 % också.
Tycker vi ska flytta till Spanien också.
Dit men hon har inte sagt var nånstans med andra ord.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards