Alla inlägg under december 2016

Av anonym anonym - 7 december 2016 00:25

Hej
Haft lite min förra sambo som dog i åt tanke i dag eftersom det skulle ha fyllt år om han hade vart i livet.
Fick på morgonen ett sms av den här pt.n jag har men inte hunnit komma i gång ännu.
Pga min förvaltare som låtsas att inte veta vem hon här.
Och tycker att jag ska bevisa för honom fast det är bara en själv som kan bevisa för sig själv.
Visste inte riktigt vad /hur jag skulle berätta för henne om vad han sa till mig och som fick upprörd och arg.
Men svarade henne och lovade att vi skulle komma igång nästa år efter 9/1.
Men men jag har insett att det finns fega människor som äckel farmorn som bara är själv god tror att hon kan behandla andra hur hon vill och tro att det är ok från motsatta .
Men är en tjej som är rak på sak och hur jag har burit den här våldtäkten bestämde mig att förklara hur jag egentligen faktiskt mår och litar inte på dom efter alla lögner som dom har haft.
Det är inte ok att behandla mig hur som helst.
Berätta från anmälningen Bland till hur jag tog det här med hennes krav på DNA testet och hur hårt jag tog på detta en ny förlöst mamma till en veckas gammal bebis och hur jag
Mår av detta egentligen och hur falskt jag ser detta.
Skrev absolut inte för att vara taskig närmare bara för hon ska inse hur jag tog det och mår av det innerst inne.
Och hur jag har burit på detta sen jag kom på hur våldtäkten kom till.
Jag är inte längre den typen som tar all skit och sen explodera i stället och att hellre berätta nu mera.
Bättre att berätta hur man mår tänker känner men inte för att va taskig .
Men hellre att vara ärlig.
Annars var syrran hit en sväng och hälsa på ?.

Av anonym anonym - 5 december 2016 00:43

Hej o hallå

Blev riktig hemma dag i dag men skönt.
Tog en promenad med sonen trodde han skulle sova som han inte alls
Gjorde överhuvudtaget.
Var och handla tog en promenad och handla mjölk.
Kollade upp mina poäng på tallinksilja också gjorde jag.
Men ingen idé att boka nu när man ska bort plus hämta ut min väska från hm också ska jag innan Teneriffa resan.
Kryssningen var kul det var fullbokat också men siljas gala jul är ju väldigt poppis.

Baltic prinsess som anländer Mariehamn .

Av anonym anonym - 2 december 2016 00:15

Hej och hallå

Hade visst ett väldigt häftig anfall i natt natten mellan onsdag - torsdag också.
På ett sätt positivt att inte behöva oroa min kompis att få ta hand om
Ett igen.
Men fick sov morgon i dag hade lite
Ont i huvudet som jag kan i bland
Ha också för den delen.
Efter ett anfall önska att jag kunde beskriva hur dom kan vara eller hur dom kan se ut.
Men upp till Fridhemsplan i dag med mammsen jag hade ju lite ärenden också precis som mammsen.
På förskolan skulle dom ha haft teater i dag så vi har oroat oss lite i onödan också när jag hämtade honom visade det sig att det hade blivit ett litet miss förstånd så i dag var det för dom äldre barnen och sen den 6/12 dec så var det för småttingarna.
Är glad att han i allafall får vara med och titta på teatern innan vi åker till
Tenneriffa också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards