Alla inlägg den 14 januari 2017

Av anonym anonym - 14 januari 2017 00:13

Hej
På natten kunde jag i stort sätt bara ligga på vänstra sidan eller rak lång.
Även om jag tog en alvedon så hjälpte det inte så väldigt bra.
Så var hemma i dag och tog det lugnt virkade på mitt säng överkast som håller på med för att få klart det till sommaren.
Hämtade ut fortsättningen på favorit böckerna som är helt underbara hitta av ev slump den 1.a delen.
Blir spännande att läsa när jag är klar med boken jag håller nu på med att läsa.
Pratade lite min dejt som ser fram mot nästa träff och vill fortsätta träffa mig som kände väldigt bra och positivt också.?
Kryssningen känns inte så väldigt bra eftersom vi ser olika på varandra och hur familje medlemmar /vänner ser på detta.
Vad jag gjorde var att flytta över denna kryss på kompisens namn i stället som också är clubone medlem som tur är för detta gör att jag kommer lättare undan vill bara åka med min kompis som min mamma känner sig trygg med och vart med om ett anfall också och ser mig bara som kompis.
Och sen den som jag har förhållande med så klart också.
Det är nr 1.
Less på att dölja saker för mina föräldrar som pågått nu ungefär c:a en vecka känner det räcker nu.
Har en son som är nr 1.
Hade syster på besök också här var trevligt också .
Berättade om min upplevelse hos special tandläkaren om det nu blir en eller två gånger till.
Men vist ont har jag inget att neka till.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards