Direktlänk till inlägg 20 januari 2017

Kändes verkligen som en riktigt vårdag

Av anonym anonym - 20 januari 2017 23:30

   

hejsan och hallå!

när jag vakna så somnade om insåg att kl var bara kvart i åtta och i te 08:00  som jag ska ha klockan att ringa på morgonen även om jag har en liten som väcker mig med knocka mig och så slå mig för jag ska vakna.

men kom upp 08.00 nu 👏 Vacker väder in såg jag att det var när jag förde lilleman till förskolan .

och att det var ganska varmt också denna dag ☀☀☀ får se nu hur länge detta varar nu också så klart angående vädret less på all halka också.

i dag så blev mina planer att träffa dejten som jag har nu vill inte lägga ut någon bild på honom ännu eller något respektrerar det också bättre och fråga först i så fall.

så i gamla stan möttes vi jag var i god tid där så ställde mig för att sola lite medan jag tog och väntade på honom.

promenad och en fina blev inne på gallerian drack en super god le frappe som den heter här på Teneriffa frappe late heter den där.

men jag promenerade in till gamla stan och tog 2 bilder på vägen in dags för att satsa på lite bilder nu på denna blogg än att man bara har texter lite upp piggande med bilder ockdå är det.

men inga galningar har nu hört av sig varken mail/sms riktigt skönt helt ärligt  då betyder det att han tog saken på allvar också.👍

Tillbaks till dejten en väldigt trevlig stund tänkte ta bild på min fika men kände samtidigt att jag inte ville detta för han skulle undra vad man allt höll på med.

sen till panduro och handla sockerpasta i stället för marzripan så min vännina kan äta av samma sak och inte behöver vara orolig allergier eller allergi chock.

färgen blev grön ska nu försöka hitta på något figur som passar detta blir typ marsipantårta med med socker pasta i stället.🙂🙂

men haft en bra dag i allafall och helt slut nu också är jag också 

tar lite på energin även om man roligt och jag promenerade in till stan och sen promenaden i stan via kungsträgården också.

sen på kvällen blev min mage dålig så sprang på WC ett par gånger pga dålig mage och lösnage också.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Av anonym anonym - Lördag 20 april 22:45

Blandat regn när man vaknande. Bestämde oss för att gå till butiken och innan dess normal .Varit så skumt väder dom här senaste dagarna måste jag säga att det har . Minis bushumör och den större hos en klass kompis också. men minis saknade honom vä...

Av anonym anonym - Fredag 19 april 23:42

Sov gott kändes som man inte ville gå upp ungefär. I dag skulle lilleman på teater och se nånting så vi gick lite tidigare än vanligt. Så var ungefär lite efter åtta ungefär vadd . Kom hem ta det sista av frukosten och dö O ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards