Alla inlägg den 23 januari 2017

Av anonym anonym - 23 januari 2017 23:55

hej!

sov väldigt dåligt i natt har ingen aning alls vad detta kan bero på eller 

men något måste det allt ha vart som sagt var ju samma sak för dom andra i familjen också att man hade sovit väldigt dåligt.😱😱😱

 har ingen aning om vad det handla om alls men men det är sånt som händer.

var i dag till psykologen eftersom det är privat samtal så tar jag bara upp angående förvaltare som jag bara tycker /ogillar och hans behandling mot mig om vad jag vill som det här med pt som han lovade.

och efter alla råd och tips från andra så tog jag kontakt med över förmyndarnämden  2 mail har jag skicka utan svar.

så detta lovade min psykolog med att kolla upp vad detta handla om också.

Eftersom det är hot han utför som sagt.

plus tycker att det är något som ej stämmer alls angående detta fall.

sen väl hemma sen blev det parken med lilleman och ta kar angående honom jag träffade i förgår om hur allting kommer att sluta  också så klart.

med tanke på hans situation som han ligger i också som inte riktigt känns rätt alls och som min vännina sa att jag ska ha en singel kille men som ändå har barn men som i denna situation som denna stackare är i med perso liga problem som sagt. 

Bara att kämpa på med att hitta en men dessa punkrer ska det vara att han har.

 

1. kärleksfull + humor 

2 samtidigt tänka på sig själv

3. Ha barn så dom et vad man pratar om

4. Kunna acceptera/respektera att jag har barn på hel tid också

5. kunna se min son sin egna .

lek parken med lilleman sen var trevligt var där c:a en timme också med lilleman.

butiks ärenden till Fridhemsplan med mammsen.🙂

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards