Alla inlägg den 26 januari 2017

Av anonym anonym - 26 januari 2017 23:45






  


halloj

mitt projekt i dag blev då att förbereda bakningen med plopp kakor som är så enkla att göra

pclså måste jag säga att dom var och minns det också.

men efter lämna lillen på förskolan så när jag kom hem igen så landa jag rakt på sängen och somnade gissar på att jag sov till runt halv tolv också men då är man ju trött kan man ju allt ta och säga.

men bestämde för i allafall ha dom stora projekten kvar i allafall  som marzipan tårtan att göra bottnarna först och sen där på frysa in till lördagen den ta ut dom när dom har tinat förberedda det andra som vispgrädden vaniljkrämen och sylten förhoppningsvis bättre än förra året.

sen ringde en kompis som ville bjuda mig på middag i morgon som blir alldeles utmärkt för mig slippa plåga mig själv angående att falska farmorn kommer också vill hellre vara på bättre humör också än att vara sur och grinig resten av dagen också.

fick sen beställa nya frisium som ör bland annat ep medeciner som jag har också plus som är bra också

aaå klart det ska man ju inte glömma.🙂


   




Dessa på första övrebilden är ploppkakor ganska populära här hemma när det kommer till kritan.

  

detta är ena bottnet till marzipan tårtan som jag ska laga till söndag och sonens födelsedag förra året var marzipan tårtan grön med rosa ros i dag tänkte jag mig den vi med hur mycket han fyller år och hans namn också så klart.


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards