Direktlänk till inlägg 28 januari 2017

En dag som kändes som en vår dag med bak projekt!

Av anonym anonym - 28 januari 2017 23:58

   

hej & hallå!

när jag vakna på morgonen så kändes på nått vis att det var vå i 

luften men sovit gott trots dessa mobbing sms som jag fick  och en person som ej ännu insett behöver hjälp mår dåligt och vill ge andra människor skiten som bara är personens i fråga problem och inte vill inse det.

ett sånt sista sms jag skrev för der är Time att sluta ge andra skulden till något som dom är oskyldiga till eller gjort .

visst jag tog illa vid av dessa sns men brydde mig inte tänker inte ödsla tid och energi på en sån människa med psykiska problem har haft tillräckligt med såna typer . Jag hadectäblt att gå till gymmet i dag men blev inte av det eller att åka till min syster .

tog först en promenad med lilleman på c:a två timmar blev det underbart väder men kallt var det.

men skönt väder i allafall måste jag säga att det var ☀☀☀ men kallt.

mötte upp mammsen vid maxi och så tog hon över vagnen för Lill gubben sov ännu så .

hann käka lunch så plinga det på dörren så då var det en liten som frågade efter sin mamma.

jag hade precis hunnit med bakningen på mina cupcakes till att börja med i allafall.

bestämde mig för att göra tårtan sen senare på kvällen också .

eftersom det är mera avancerade saker än detta.

 Men grymt roliga att baka är dom i allafall  det måste jag säga att dom är i allafall.

och ju mer tårtor man bakar desto mer lär man sig också för den delen.

ska ge er receptet på den också samt dessa cupcakes också så klart.

men i enskilda inlägg i allafall ska det vara i allafall.

men ska lägga ut två bilder i från promenaden.

värdelöst att dom hamna ovan för all text avskyr verkligen blir i allafall så när man gör det via appen tråkigt.

men bakningen på tårtan gick bra i allafall och blev nöjd med den också för den delen.

 

 Det är ju ändå till mitt lilla ❤ som jag har bakat den till och ingen vad gör 

man inte för sin son som sagt han är ju mitt allt.❤

 I allafall är det hans födelsedag nu i morgon syrran/systersonen kommer , sonen gudmor/hennes lilleman kommer kanske min vännina och henne gubbe också .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Fredag 19 april 23:42

Sov gott kändes som man inte ville gå upp ungefär. I dag skulle lilleman på teater och se nånting så vi gick lite tidigare än vanligt. Så var ungefär lite efter åtta ungefär vadd . Kom hem ta det sista av frukosten och dö O ...

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards