Alla inlägg den 30 januari 2017

Av anonym anonym - 30 januari 2017 23:53

hello!

vilken dag måste jag säga att den har varit sen jag hämta min lilla gubbe på förskolan.

Men jag börjar så här då, bestämde mig för att gå till gymmet lite senare när man

kom hem efter ha lämna mitt ❤.

i dag blev det då 2 timmar oplanerat samtidigt också på gymmet min mamma kom dit sen senare också.

det hela slutade ganska oplanerat för min del har ju annars vart ombytta roller på denna punkt och det var att jag för fördra gången fick ett blodsockerfall 😱.

som inträffade efter bastun trodde att det räckte med att  sitta på en pall som dom har vid 1.a dusch kabinen vid bastun men kände att jag blev tvungen att lägga mig ner också en liten stund.

men gick över ganska snabbt också måste jag säga men det var rejält otäckt också har ju aldrig vart ned med om detta nångång o vad jag kan minnas eller.

ställde mig också på vågen hade gått upp 2-3 kg har med min röda vecka att också och sen också alla sötsaker efter igår och härom dagen .

min andra dejt hörde av sig undra var vi skulle ses nån stans tänkte först vid tunnelbanan men sen blev det då vid gallerian som vi möttes.

tog en kopp kaffe och satt och prata blev mycket om resor och våra barn också .

men var en trevlig stund i allafall om man säger så. 

Kanske inte var så väldigt förtjust när man fick för frågan om att skicka bild på sina bröst som sagt som jag sa nej väl tidigt och plus att om det blir något mellan oss så då kanske det är aktuellt med det för det är ju ändå att vi är i förhållande och sen så småningom börja lita på varandra men just nu för tidigt.

och min vanliga dejt hörde av sig också frågade om jag ville hitta något kändes hemskt att säga träffa ordet kompis fast det handla om dejt som sagt plus en person som jag tycker väldigt mycket om också även om vi bara är vänner just nu.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards