Direktlänk till inlägg 31 januari 2017

smått snuvig och gymmet

Av anonym anonym - 31 januari 2017 23:30

hej och hallå!

förde lillen till dagis och i dag vill han inte äns veta av mig  var ju tur att man hann ge honom 2 pussar på kinden i allafall.

det blev gymmet trots snuva eller lite snuva om det är allergi som nu är på väg eller om det förkylning såg härom dagen snödroppar och kommande knoppar också.

tog det Lungt på gymmet i dag och inte som igår så man fick blodsocker fall har redan haft den en gång och det räcker.

men gick bra i allafall körde den andra varianten av crosstrainer också körde på nivå 6  -8 som slut spurten i allafall.

sen hemma hämta lilleman träffade samma förälder som igår som vi stog och prata med att man är uppvuxen på Kungsholmen ooch i denna trakt som nu också .🙂

Den tidigare lägenhet var på samma gatan med en trapp i från tvärs över gatanoch flyttade sen tvärs över.

så roligt att man har fått kontakt med en på samma avdelning i allafall .

annars en lugn hemma kväll med lilleman.

Se på Pippi en stund också .🙂

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 25 april 23:15

Sovi gott i natt som minis också . Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart. Minis var inte så enkel att få till förskolan Sminkade mig gjorde en videos på detta . Sen till normal handla hem saker . Minis stört j...

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards