Alla inlägg den 1 februari 2017

Av anonym anonym - 1 februari 2017 23:16

hej o hallå!

bestämde mig för gymmet efter lämna lilleman på förskolan, 🙂 Men det är för att man en sån hemsk träningsvärk men en timme blev det på gymmet .

jag hade fått ett meddelande  på spock av en som sålde en eyeshadow palette i jätte fina färger också vad det.

och som kommer att passa mig bra gissar på att den skulle kosta runt 200-300 kr i butik , men visar bild på den i morgon.

var på gymmet en timme och körde crosstrainer var gott.

och sen på kvällen så hörde min andra dejt av sig och fråga om jag ville komma med på en middag hem till honom.😱

Seriöst så vi har setts nu totalt 4.a gånger känns nog väl fortfarande lite för tidigt att hälsa på.

visst jag tycker om honom och inget fel med det men vill hellre börja dejta tills det hela är över med skillsmässa mm.

skrämde mig lite när han berättade om sin hjärtklappning som fick i helgen också.

plus att jag är ändå snorig och snuvig så på det sättet så kändes bättre att vara hemma helt ärligt.

på gymmet upptäckte jag att jag hade glömt rena ombytes strumpor hemna så fick promeners hem utan strumpor på fötterna.

får se hur jag mår i morgon  och om jag är så snuvig nu som jag är får jag väl ändra besökstiden hos special tandläkaren som är nu på fredag 😱😱.

men det berättar jag mer om i morgon i stället.

men lugn hemma kväll med lite nysningar titt som tätt också Har väl fått detta av mitt lilla ❤ som har vart snorig och nu min tur också att bli det.

är väl nu det börjar antar jag nu när alla förkylningar kommer och sen på förskolan har

dom satt upp lappar för magsjukan som visst har börjat nu på mitt lilla ❤ förskola.

fick sen ett mms på kik och nu fick jag allt säga i från plus här också när finns tjejer som jag i detta fall.

varför skicka i väg bilder på sitt organ fast man säger i från att man inte vill ha såna bilder alls och tycker det är bara löjligt då gör man allt bort sig i stället.

och vi är många ensamstående små barns mammor behöver vi behöver inte vara desperat och kåta bara för att man ensamstående singel mamma.

ska jag ha sex så då ska det vara med den jag har förhållande går inte i säng med nån

hur som helst.

jag blir verkligen arg på såna som inte kan visa respekt för oss små barns mammor som är ensamstående.

anmälde honom på kik och blockerade honom trodde han haja vinken med alla meddelanden igår där.

skärp er vad tror ni att ni får ut av skicka en bild på er könsorgan o skryta hur stor/lång den är det är bara löjligt plus kan finnas såna som tar illa upp också med såna bilder.

kan vara bra att det i åtanke i allafall .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards