Alla inlägg den 2 februari 2017

Av anonym anonym - 2 februari 2017 23:46

Halloj !

vilken dag täpp o näsan och snora hela dagen måste jag säga.

lämna lillen på förskolan .

hem och lagade mig en kopp kaffe träningsiabstinens 😕 Inte ett dugg roligt precis.

lade ut lite annonser på spock och hoppas på lite napp också att jag på något sålt även om det kan ta lite tid men funderar på bloppis också för det kanske kan gå lite snabbare  så klart.

tänker på lite extra pengar till kryssningen i mars som jag lova min kompis i födelsedags present så att man själv klarar sig.

det är ju ändå 40 timmars resa som sagt så.

i dag blev det en liten promenad och sen hämta skrutten som satt och åt yoghurt när jag med vetekuddar som han ville jag skulle smaka på också .

men tidigare på dagen bestämde jag fick för att ringa och ändra tid hos tandläkaren och tandhygienisten.

hon som tog emot mitt samtal  tyckte att det var bättre att jag väntade ett par dagar efter ha dragit ut min 3 visdomstand och sen efter ett par dagar tandhygienisten så det inte skulle bli för mycket på en gång eller och vara helt borta.

så det kändes bra i allafall tyckte jag i allafall  att det delades upp och inte allt 

samtidigt skulle vara grymt jobbigt jan jag lova.

sen träffade jag min dejt också inte han jag träffade härom dagen tror det var ungefär 14 dagar sen nu sen sist .

tog en kaffe satt och pratade lite om hur det går med allting angående det ena till det andra och vad som händer tycker verkligen synd om honom måste jag allt säga att tycker men att det kommer gå bra.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards