Alla inlägg den 3 februari 2017

Av anonym anonym - 3 februari 2017 23:50

halloj!

jag vaknade i dag kl 10:00 längesen man gjorde för den delen också.

men fick höra av mig till förskolan att lilleman var dålig hade visst haft feber o natt.

eller fått på morgonen som jag förstog det.

dagens plan i dag var att hämta denna färg palett som jag skulle köpa blev verkligen helt kär i färgerna och färger som passar bra till mig.

först ses runt 16:00 plötsligt en halv timme senare och sen kom ett sms om att hon skulle hämta sin dotter på förskolan hon är som jag ensamstående mamma och valde att skjuta upp detta till nästa vecka.

blev lite irriterad över detta med tanke på att jag jag fick gå omkring på fridhemsplan som kändes varför visst jag respekterar henne och accepterar henne med tanke på att hon är i samma situation som jag.

sen hörde dejten av sig och undra om jag hade tid att ses i dag men eftersom han ville umgås lite längre så fick det bli i morgon med bowling gjorde vi upp.

plus att jag ännu är små förkyld också så vad gör man plus att lilleman inte eller riktigt  mår bra så då sköt vi upp detta till i morgon i allafall med att ses berättade att jag lovade vara borta 1-3 timmar antar att det är bowling antar nån fika/middag och det tar ju sin tid det också så klart.

vill inte vara för länge borta från min lilla skrutt eller skulle bara kännas hemskt som sagt om jag vore detta.

annars en snorig  dag för både mig och lilleman och en riktigt middag också till och 

med måste jag säga att det är.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards