Alla inlägg den 7 februari 2017

Av anonym anonym - 7 februari 2017 22:30

hej och hallå

lova min kompis j.h kan vi säga en kryssning till födelsedags present Som jag lovade att ordna denna vecka eftersom tisdagen den 14. Mars var som billigaste valde jag det datumet men sen går det att skjuta fram det också bara att det är samma pris som på denna så man inte behöver ha extra avgifter för det har jag absolut ingen lust med precis men lovar er att nu är det tätt person som jag kommer att åka med också.🙂

Och inga muppar och aldrig mer några muppar eller för min skull och sonens skull och för att mina föräldrar ska kunna lita på mig igen också det är min största önskan helt ärligt.

men a-hytten kostade 624 men då är det med hamn avgift.

men skönt att den är fixad nu i allafall blir det annat datum så får det bli det också som sagt bara att det är samma precis som på denna hytt.

plus reserverade bord på ala csrte resturang på dit vägen och sen att jag får årets första veggo burgare lovar att sätta bild på den precis som på ala csrte resturangen också .

annars hemma resten av dagen var tillbaka runt 13:30 käkade lunch virkade lite på miTT däng överkast så att det ör klart till sommaren kommer ej hinna till våren det vet jag eller kanske andra rundan till villan det visar sig i allafall.

idejten hörde av sig och ville käka pizza bara något som är gott en gång om året om det ska vara köpes pizza annars vill jag bara ha hemma lagade från grunden så man vet vad det är som är i från deg till pålägg.

han vill att jag kommer hem till honom  men jag tycker det är för tidigt fortfarande i stort sätt och sen respekt för grannar mm.

i morgon gymmet och nu ska jag bara köra på så man tappar ett par kg till kryssningen men själv klart ska det gå i sin egna takt men en timme per dag ska det vara i allafall.🙂


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards