Alla inlägg den 11 februari 2017

Av anonym anonym - 11 februari 2017 23:55

vilken dag kan man säga i stort sätt , pappsen inklampande  på morgonen på detta sött som han gjort tidigare och försökt väcka mig men framgång.

blev en aning försent igår och därför jag sov längre än vanligt också men behövdes i och för sig.

jag var till gymmet passade på när lillen sov att gå och sov ännu när jag kom hem också.

fick sns av min kompis också frågade vad jag gjorde och om vi kunde träffas eller om han kunde komma över och titta på mellon med oss som han gjorde men meddelade mina föräldrar i förväg om detta också att dom skulle veta och självklart tycka att det ör okey också försöker verkligen nu få tillbaka deras förtroende efter denna idiot som trycker ner andra för att han själv mår dåligt .

men kompisen kom kollade på både mellon som jag tyckte att ingen av låtarna var bra i stort sätt  Besviken på pontares låt bland annat hade hoppas lite på lite som 2000 och tidigare .

men tyvärr tyckte inte nån av dom här låtarna i denna deltävling som mina föräldrar kompisen vet jag inte tyvärr.

men sen kom QX gaygalan men den var rolig att se och man blev lite tagen av lite saker som fick mig tårögd och mammsen började gråta.'

om den hör skjutmassakern förra året bara för det var att personen i fråga var homo

att förstöra andras liv som skjutningen är inte okey alla är olika och alla är lika värda vare om man homo eller inte så är alla värda .

så den historien blev jag lite tagen av precis som mammsen också blev.

men kompisen höll masken vet inte vad min kompis tyckte om detta förutom fruktansvärd händelse som detta var.😢

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards