Direktlänk till inlägg 13 februari 2017

Vackert ,En sväng till gymmet och min syster!

Av anonym anonym - 13 februari 2017 23:27

Halloj !

vakna åtta i dag plus att mitt lilla ❤ väckte mig med att skrika mamma mamma som bara den.

lovade honom igår att gå till rålis parken med honom  eftersom han var ledig i dag  från förskolan som hade planerings dag i dag.

så vi tog en promenad upp till gymmmet och pratade med min pt där som jag har haft .

jag sms.a henne att jag väntar på henne där uppe så rekomederade hon hissen som fanns där och som jag kom på att dom hade och var nog deb mest krångligaste jag någonsin har varit med om helt ärligt.

men det gick bra i allafall så det ska jag inte klaga över 👍 alls.

men han blev en liten succé upp på gymmet bland andra pt.n också sa hur fin han är och söt också.

men det gick bra och så att hon hängde med än så länge vad som händer också angående detta med " förvaltare och hans hot" som han skrev till mig i oktober om jag skulle skriva under något.

tack vare min pt som jag fick mig tanke Ställaren till detta med att höra av mig till överförmyndarnämnden.

sen en lite sväng till lek parken också blev dom jag lova lilleman igår kväll innan la honom.🙂

Sen åkte jag till min syster har sakna henne mycket men är man förkyld så är man ju och inget att göra ät så mycket eller när man är det.

mem var en trevligt stund i allalfall som sagt.

sen berättade mammsen att dottern till så kallad farmor hade hamna på sjukan nu vattnet hade gått häromdagen och högt blodtryck  och ingen bebis ända dom hade fått reda på var en pojke i allafall.

men så får se hur det hela slutar hon vägde ju runt 140 tills hon blev gravid på skyndas av sin mamma som utnyttjade henne med att bli bebis sugen fast dottern hade bestämt sig om 3-4 år.

men bara  hoppas på det bösta även om jag ogillar dom och har obehag av dom.😱😱

eller av dom alla speciellt våldtäktsmannen och hans mamma som har samma beteende.

men för dotterns skull så får man hoppas på det bästa i allafall även om det är ett allvarligt tillstånd nu för henne.😕

själv vägde jag 87-88 när jag blev gravid men jag för vara tacksam till detta också att jag vägde runt 87-89 kg men tänkte också ganska långsiktigt efter man läst att mycket bättre väga  mindre än för mycket eftersom det kan skada barnet eller ge andra hemskheter.

och väljer hellre att väga runt 72-73 om jag skulle bli gravid igen för att slippa hemskheter .🙁

Men nu köra läsare ska vi hålla tummarna för henne även om det blir komplicerad förlossning så ska vi det för hennes skull.

dejten hörde av sig också ville ses i kväll men kände bara nä jag orkar inte  måste ju på honom på någotvis att det är bättre att vara vänner tills vidare och så får man se om jag får känslor för honom eller inte och om det blir ömsesidigt.

så man inte utnyttjar varandra på något han går igenom en skillsmässa som sagt som jag verkligen inte vill bli inblandad i och vill hålla mig utanför denna också blir bara svartsjuke drama och sen anklagelser mot mig i stället så avstår från detta ingen av oss skulle må bra av detta som sagt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards