Alla inlägg den 15 februari 2017

Av anonym anonym - 15 februari 2017 23:42

lämnade min Lilla gubbe på förskolan där jag informera att min mamms skulle hämta honom i dag där i från eftersom jag skulle dra ut min näst sista visdomstand nu nu är det verkligen inte långt kvar till allt är klart också det känns verkligen hur underbart som helst och samtidigt skönt att det äntligen är gjort också för den delen.👍🙂

 Men visst rätt skakis var man ju efteråt och hände redan under tiden när dom drog ut denna så dom trodde att dom har nypit mig i misstag eller picka till mig i kinden i misstag men vad ska man göra när man inte alls kan koppla av hur man än försöker som sagt.

var med om ett monster till tandläkare som liten sträng nästan bara skrek nästan fram med pekpinnen när jag tänker efter.

sen där i från kom skräcken kanske blivit lite bättre i dag bara jag vet att det ör en som kan respektera och ge den tid som behövs för mig som exempel så det blir i ens egen takt eller om det behövs paus för att få andas.

men nu är det bara en gång kvar så är det klart men funderar lite på att boka om tid så man får en liten vila mellan gångerna .

men är glad det gick bra i allafall   .

men annars sen var hemma sen blev mat när man äntligen kunde äta igen när bedövningen hade släppt i allafall den värsta bedövningen.

men annars en lung hemma dag blev efter mitt lilla äventyr och en Go son också  som inte var lika vild mot mig tack och lov.

fick sen sms av dejten som jag hade skrivit lång sms till.

bland annat att jag absolut inte vill bli någon sån här för att få sin fd svartsjuk ta reda på vem man är dejten säger att han träffa en ny och jag bara kompis.

redan vart med om ett sån sak och nej tack det avstår jag i från.

❤ och vill riskera saker Som kanske gör att han inte mår bra mitt lilla ❤.

får se om han blir införstådd på detta också så klart i allafall dom flesta punkter som jag berätta om.

även om jag vill träffa en som ej är i denna situation alls har fått nog av detta  helt ärlig så jag vill hålla mig helt och hållet utan för det här som sagt.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards