Alla inlägg den 16 februari 2017

Av anonym anonym - 16 februari 2017 23:38

nu på morgonen var det ganska kallt när jag förde min lilla ❤ till förskolan.

och hade lite värk när jag vaknade också eller man kan mer säga att vara stel kändes att det är något som vart och pillat där, men känns underbart att det nästan är klart nu även om jag funderar lite på att dela upp tiderna igen För att vila mam får se.

hur jag känner 🙂.

virkade på säng överkastet och nu insett att det är slut spurten i stort sätt också känns helt underbart också måste jag säga att det gör.

 Är nu inne på den sista nystandet i allafall sen blir det att köpa ett par stucken av samma färg och med matchande lika många.

 

Det blev gymmet efter min smoothie som jag lagade med naturell yoghurt lite apelsin jucieb( egen pressad köper aldrig apelsin juice pressar bara egen,)

sen till gymmet små besviken på mig själv men ändå stolt att jag orkade trots gårdagen med visdomstanden .

jag hade inte riktigt den energin som jag trodde jag hade men med mitt finska sisu så envisades jag bara den sista kvarten som jag inte orka tog motions cykeln i stället

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards