Alla inlägg den 17 februari 2017

Av anonym anonym - 17 februari 2017 23:00

lämnade lillen i morse på förskolan och gick bra märks att trivs där också  som känns toppen också för den delen.

sen blev det en sväng in till stan med min mammsen  hon behövde lite råd skor vad som såg bra ut och inte bra ut.

men blev ett par rosa till slut ingen sån här skrik rosa skulle säga mer gammaldags rosa /väldig ljus nyans på rosa.

men har haft lite värk av och till nu lite i allafall så om det inte går över tills måndag ringer jag till dom och ändrar till för att få käken vila lite mera  och plis ändra så att det blir 2 tider hellre det än att köra allt på en gång vet att jag inte riktigt pallar det plus att det kan bli för mycket för på en gång också så klart.

vackert väder i dag solen har skinit hela dagen i dag blir väl en sväng till parken också kanske om det är samma väder som i dag.

och sen kanske gymmet beroende på hur min käke mår och om man har någon energi också så klart.🙂

Har inga speciella planer i allafall för helgen plus en liten Time out från min dejt också ör egentligen värd en bättre kille tror att det inte kommer att klicka plus såna bekymmer som jag berätta om också.

en kille som kan finska och kan prata finska med min son också är nr 1 sen nr 2 körkort med tanke på sommarvillan om han kommer dit.

men annars lugn dag i allafall mer än det klagar jag inte på.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards