Alla inlägg den 19 februari 2017

Av anonym anonym - 19 februari 2017 23:58






Hade anfall på morgonen 😕 Men för gångs skull hade jag hoppas på att det skulle ta och komma nu också för den delen också.

som det gjorde också så på det sättet var det bra i allafall nu kommer det ta ett tag innan det kommer ett nytt nu också så klart.

på morgonen eller för middagen tog jag en promenad med lilleman och det tog c:a två timmar gick runt fredhäll och sen också till maxi hem via rålis parken men kände att mina fötter var helt slut så mammsen fick ta över det hela också för den delen .

vädret var väl ganska blandat i stort sätt också så klart  regna på natten och nu var det mulet men solen kom fram då och då i allafall så på det sättet ska man väl inte klaga.

Var samtidigt in till maxi också och köpte 2 till bröd och ska nu skärpa mig med att bara ta en sån här kuse nu varje morgon i stället för aTT det blir 4.a i stället dessa kusar är ganska stora av sig också för delen så ska nu skärpa mig ned att bara 1 kuse varje mirgon i stället.

annars vart hemma hela resten ac dagen  men gott det också efter promenad på två timmar också.

 i morgon blir det då detta när lilleman är på förskolan bland annat och här dom sakerna 1 gymma 2. Hämta ut mitt paket med make up. 3. Ringa tandläkaren och säga att jag vill ändra tiderna känner att jag vill vila mån extra dag nen att senare tid till tand hygienisten och min tandläkare också🙁🙁😕.

men ska nog gå bra hoppas jag och att det dinnsût

 


   T  L

Av anonym anonym - 19 februari 2017 00:18

är i dag så glad så att jag helt ärligt blev tårögd  och det var att min vännina har fått sin son nu som föddes igår.

men tanke på alla missfall innan som har fått eller stress också som hon har på sig men nu äntligen fått sin vackra fina son.

vetkligen glad för hennes skulle måste jag verkligen säga till 100%.

gradiviteten från våltäksmannens familj har brytt 0% om för jag tycker hon är för hon är för ung plus borde tänka på vikten också för att inte få komplikationer  .

tyvärr är hon ännu barn i mina ögon .sorry antar morsan som har övertala henne till detta

men för min vänninas skull är jag absolut glad kännt varandra sen 1998 när jag bytte plugg så är en klass kompis som fått barn.

annars vart ut en sväng med lilleman innan han skulle ha sin dags Sömn också  men jag själv har fått lite ont i halsen plus fortfarande har lite värk efter dom drog IT tanden så nu har jag tagit mitt beslut för att se till att gå en extra gång också  så det ej blir för mycket samtidigt skulle ej palla detta det vet jag.

men känner att käken behöver vila ett par dagar extra just nu vägrar öppna min käft tills värken putsväck helt och hållet 👍.

annars hemma hela dagen också samtidigt skönt vart kallt ute visst det var + 4 grader men kändes som att det var runt -4.a i stället .

liten kvälls promenad med skrutt också efter jag hade vart till butiken en sväng och hade med honom dit till butiken.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards